5 luni

Am stat vreo doua zile sa ma gandesc ce am facut luna care tocmai a trecut. Am concluzionat ca a fost cea mai plictisitoare din punct de vedere a experientei japoneze si cea mai incarcata din punct de vedere al scolii.
Am inceput luna cu un ficat obosit si cu regim: fara porc si fara alcool. Eu nu am fost niciodata un fan al porcului (cu toate ca cineva ar crede altceva) insa in Japonia 80% din mancare e porc iar daca nu e porc e prajeala, deci mi-a fost cam greu sa aleg ce sa mananc. Asa ca am devenit un mare fan al macroului de la cantina facultatii. Am tinut abstinenta de alool pana la petrecerea de casa noua a lui Nate si a lui Mart, cand am baut prea mult si abia abia am  ajuns acasa.
La scoala am inceput lucrul la dizertatie, am inceput oarecum cu stangul, profului nu i-a placut ce/cum am lucrat la primele doua intalniri, insa la ultima ne-a laudat pentru toata munca. Sincer nu inteleg ce e cu graba asta pentru ca mai am 3 semestre iar Zana Maseluta (un tip cu dinti ciudati din laborator, ce e cu un semestru inaintea noastra) nu prea lucreaza, de fapt tot semestrul si-a cautat job. Posibil ca toata graba asta pe proiectul nostru pentru ca la tv se vorbeste tot mai mult de un probabilitatea unui cutremur mare in Golful Tokyo in perioada imediat urmatoare.
Am fost in sesiune si am scapat usor: un examen, o tema si un raport. Tema si raportul trebuie predate pe 10, raportul l-am terminat, mai am tema de facut.
De vizitat nu am vizitat nimic si nici nu am facut mare lucru in timpul liber. Fiind cu ficatul obosit si cu insomniile m-am simit mai mereu obosit si fara chef de nimic. A fost si frig aici. Cu toate ca cica erau 3 grade, vantul rece iti taia fata si mainile iti inghetau. De aceea cred ca am o raceala pe vine, o raceala pe care o tin in frau cu ceaiuri. Cel mai frumos moment a fost noaptea cand a nins si m-am simtit ca un copil pentru o noapte. Pacat ca a doua zi totul era geata.
Luna trecuta am apucat in sfarsit sa ma vad cu Andreea si posibil ca luna asta o sa ne mai vedem. Teoretic asta mi-e ultima saptamana de scoala, insa o sa o mai ard pe la laborator pana pe la mijlocul lunii. Vremea se arata bunicica: ploi dar temperaturi de 8-10 grade, deci cred ca luna a 6-a o sa fie o luna frumoasa de vacanta si plina de aventuri.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare