I/you fucked my Karma!

Zilele astea cred ca am iesit prea tare din patura zen cu care ma inveleam si am devenit un pic cam prea acid. Dupa ce mi-am varsat nervii pe o panarama (1000 de vizualizari saptamana trecuta), acum vine sa imi vars nervii pe altele si promit ca ma fac din nou cuminte.
Chestiile despre care voi scrie se vor lega orarecum la final...
Primul lucru de care vreau sa ma iau e ACTA.

Nu am stiut nimic de asta, pentru ca pana la cei de la Creative Monkeyz nimeni nu a vorbit despre asta. Mereu am auzit de cele dou legi americane, legi similare, dar nu stiam ca exista asta la nivel mondial. Internetul era ultimul loc unde mai puteai sa te exprimi liber, acum ne iau si dreptul asta.
Si logic ca Romania a semnat pentru asta ca lui Base ii e frica sa mai iasa din casa. Lumea e deja in strada in Romnia, spre ca de acum sa strige si Jos ACTA!
Imaginati-va o lume fara muzica gratis si seriale online...


Al doilea lucru pe care vreau sa-l comentez e Crisoiu. Mi s-a pus pata pe el, da urat de tot. Bunicu niciodata nu l-a suportat si imi zicea mereu ca e o curva dar mie imi placea de el cand era invitat permanent la Sinteza Zilei. Scria la Jurnalul National si scria bine; avea (posibil ca inca are, da cine il mai asculta) un mod de exprimare usor ironic si uros de urmarit. La un moment dat a dat in judecata Evenimentul Zilei (ziar pe care el l-a fondat) sa nu-i mai foloseasca numele sau daca i-l folosesc sa il plateasca pentru asta. Apoi PSD-ul s-a gandit sa intre in alianta cu PD-L-ul si Cristoiu s-a retras, pentru a se intoarce pros PD-L. Pai cum poti sa ii pupi in cur pe aia pe care i-ai injurat ani intregi si cum poti sa arunci cu noroi in cei pe care i-ai pupat in cur. Omul asta nu are coloana ertrebrala de loc... Si acum a inceput sa scrie din nou la Evenimentul, care a revenit la vechea sigla, bulina rosie.
Sincer, am mai mult respect pentru cei ce au fost PDL-isti de la inceput, si au ramas acum tot cu ei, in vremurile astea tulburi pentru ei (pentru ca au furat fara sa stie unde si cand sa se opreasca), decat pentru cei ce isi schimba culoarea dupa cum bate vantul.

Si asa ajung la al treilea lucru despre care vreau sa imi vars frustrarile. Sunt o droaie de blogari, ce abia le-a crescut parul la cuc si se dau mari analisti politici. Stiu deja ce e mai bun pentru tara si cine ar trebui sa fie viitorul presedinte, sau de ce nu sunt chiar regalisti. De unde pana mea au astia cultura asta politica? In scoala nu se invata politica contemporana (atat mai trebuia) deci tot ce stiu ei, e de la ce aud in casa. Si apoi se dau mare analisti politici pe blogul lor citit de toti prietenii de pe facebook. Si mai sunt ceilalti, cei de varsta cu mine, cei ce au votat de doua ori cu Base (pentru ca le citeam blogurile si pe atunci) si acum sunt cei ce arunca cu noroi in el si brusc sunt liberali.
Si zilele astea am trecut de la un prim-ministru prost, la unul periculos. Oare cum e sa ai prim-ministru pe seful de la securitate? Cel care este complet de acord cu ACTA...
Eu de obicei ma abtin sa fac afirmatii politice pe aici, ma abin sa nu imi bag toate cele in guvernare si in mizeriile care se fac (de la hotii la procese politice), in stirile total minicinoase de la TVR sau in alte cele, pentru ca stiu ca mai am de invatat, pana sa imi dau pareri pbulice despre chestiile astea. Mai bine scrieti despre ACTA, si revoltati-va decat sa ma vati mari analisti politici a la Crisoiu. Azi sunteti cu astia maine cu ceilalti...

Pe curand...

Comentarii

Postări populare