O dimineata groaznica

Dupa ce joi am umblat toata ziua, vizitand Nikko, vineri a trebuit sa ma trezesc de dimineata, din nou, sa ma duc la birou. Joi noapte  m-am pus in pat pe la 12 si mi-am setat ceasul sa sune la ora 7. Insa m-am trezit panicat la ora 6. De ce? Veti afla in randurile de mai jos.

M-am foit toata noaptea, ba imi era frig, ba imi frigeau talpile. Eram sigur ca dimineata voi fi un zombie insa stiam ca pana la 7 am timp sa ma odihnesc. Batea vantul infiorator iar suportul meu cu carlige, pentru agatat soseste clincaia non-stop.
M-am trezit panicat de un sunet puternic de alarma. Era ca o sonerie de la uzine, ce anunta ca se termina programul. Acelasi tip de sonerie ragusita e si la mama la scoala si o urasc.
M-am dat jos din pat, buimac de somn si am iesit din camera. Era intuneric iar luminile rosii de langa extinctoare luminau. Nu era nimeni pe hol. Nu stiam ce se intampla. Am fugit spre lift insa acesta nu mergea. M-am indreptat spre scari si am gonit  pana la parter. Acolo era adunata ceva lume iar administratorul vorbea la telefon. L-am intrebat pe seful de camin ce s-a intamplat si mi-a zis ca alarma de incendiu a luat-o razna. De asta nu e curent si nu merge liftul. Din motive de siguranta, in timpul unui incendiu se opreste curentul, merg numai luminile de avarie si apa.
Mi-a zis sa ma duc in camera si sa dorm, daca nu am treaba, ca nu e nimic grav. Cei de la compania ce a montat sistemul sunt pe drum si vor  remedia problema.
Am urcat in camera, si m-am pus in pat. Mi-am zis ca mai am o ora de somn si sa profit de ea. Insa cum atipeam, cum incepea alarma din nou. La un momend tat mi-am zis ca nu vreau sa mai dorm pentru ca sigur nu voi reusii si nu are nici un sens sa ma mai chinui cu somnul jumatate de ora. Am oprit alarma insa am ramas in pat. Mare prostie. Am adormit la loc...
M-am trezit si mai panicat la 7 jumate. Era tarziu si aveam o droaie de facut. Am avut noroc de masina de gunoi ca ea m-a trezit. O urasc insa in dimineata asta mi-a fost de ajutor. Dar ce am cu masina de gunoi? In Japonia aceste masini canta, la fel ca masinile de inghetata in America. In fiecare zi de luni, miercuri si vineri ma trezesc din cauza ei. Aceasi muzica ciudata, ca a unei balerine mecanice...

Pe curand...

Comentarii

Postări populare