miercuri, 15 februarie 2012

A vinde+primavara = ?

Dupa cum stiti scrierea in limba japoneza este fomata din silabare (katakana si hiragana) si din kanji. Kanji reprezinta un semn ce inseamna un cuvant. De obicei cuvintele sunt formate dintr-un kanji sau mai multe. Prima alaturare, sensul cuvantului se poate schimba.
Zilele trecute am aflat un astfel de cuvant format din doua kanji ce par sa nu aiba legatura.
In imaginea din dreapta, este kanjile pentru a vinde, iar in imaginea din stanga, este kanjile pentru primavara.
Puse la un loc, ca in imaginea de deasupra ce credeti ca iese?
A vinde primaara? Unde a duce gandul? Pe mine m-a dus la parfum... si in nici un caz la prostitutie. Da, cele doua kanji alaturate, formeaza cuvantul prostitutie. Japonezii, mai romantici, vad prostituatele ca primavara (proaspete, frumos miroasitoare) pe care o pot cumpara oricand pentru placerile lor.
Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (228) de-ale mele (177) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)