miercuri, 8 februarie 2012

Si am scapat de dentist..

Luni am fost pentru ultima data la dentist. Dupa ce m-am ridicat de pe scaun, am platit si am intrebat pe cand data viitoare. Cand mi-a zis ca nu mai e o data viitoare si ca ma asteapta peste 6 luni la un control de rutina nu imi venea sa cred.
Imi pare rau ca nu i-am facut o poza lui Mos maseluta, pentru ca in aproape 3 luni de cand merg la el, mi-a deventi simpatic.
Ce a insemnat experienta mea la dentist? Aproape 3 luni de mers de 3 ori pe saptamana (cam de fiecare data, mai putin de vreo 4 ori cand am mers fie odata fie de doua ori); 25 de sedinete a cate jumate de ora, adica 12 ore si jumatate de stat pe scaunul ala; aproximativ 30 000 de yeni (dupa bonurile pe care le am 27470 dar sunt sigur ca am pierdut 3), asta insemnand aproximativ 1 300 de lei; 5 plombe, o infectie rezolvata, nervi omorati la o masea, 5 radiografii, o coroana pentru o masea si o semi-coroana la o alta masea (adica la ultima masea de care s-a ocupat a pus coroana doar pe jumatate de masea, cealalta fiind sanatoasa si nu avea rost sa o ascunda sub coroana) din platina+aur (sincer mi-as fi dorit din portelan, dar asa era si vechea coroana, nu se vede si nu ma deranjeaza ca e argintie. In Japonia nu prea fac din portelan, nu stiu de de...).
Mai am o problema: nu am o masea (candva a dfost o coroana ce a cazut, nu m-am ocupat de ea si dintele s-a rupt de tot iar acum e o gaura) si mi-as fi dorit sa imi faca un implant cu stift, insa nu a vrut. Nu stiu de ce, posibil ca nu e de competenta lui, probabil ca nu imi acoperea asigurarea si era prea scump, tot ce stiu e ca a zis ca nu se poate. Problema asta o sa o rezolv in Romania.
In final promit ca nu o sa mai astept inca 9 ani pana sa ma duc din nou la dentist, ci voi merge la fiecare jumatate de an.
Pe curand...

2 comentarii:

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (228) de-ale mele (177) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)