Cand ziceam ca doar moartea vinde, am aflat ca si prostia are acelasi efect

Ieri mi-am pierdut cumpatul un pic si mi-am exprimat parerea despre o tuta din blogosfera.
Peste noapte nu am dormit prea bine gandindu-ma ca am zis cam mult acolo si ca sigur voi atrage antipatii. Dar dimineata am vazut rezultatul. Lumea in schimb a apreciat ceea ce am avut de zis. De fapt mi-am dat un drept la repluca, pentru ca pe palaria ei nu l-am primit.

Si cand m-am uitat la statistici am ramas tampit. Ieri blogul mi-a fost vizitat de 1300 de persoane. Chestia asta nu mi s-a mai intamplat de la moartea lui Mario. De obicei am intre 300-500 de vizitatori pe zi.
Apoi am vazut ca articolu resectiv a fost citit ieri de 667 de oameni. Si asta ma bucura. Acesti oameni stiu acum cine e ea de fapt. Singurul lucru care nu ma bucura e ca am facut o trimitere la articolul ei si sigur o sa se mire cat de bun a fost articolul ei si cat de multa lume a citit cum m-a facut ea pe mine ou si cu otet.
Ma bucur ca lumea de pe facebook, prietenii mei mi-au inteles mesajul si nu m-au judecat pentru ca am spalat rufele in public
Pana la urma tuturor ne place cancanul :)).
Pe curand...

Comentarii

Postări populare