miercuri, 1 februarie 2012

Cum dorm?

Ma plangeam luna trecuta ca am probleme cu somnul, printre altele, si ca incerc tot felul de exercitii pentru a scapa de insomnii. Odata cu jailbreak-ul la telefon mi-am instalat o aplicatie ce se numeste Sleep Cycle.. . Aplicatia este un o ararma de trezire ce totodata iti analizeza si ciclul de somn pe parcursul unei nopti. Tot ce trebuie sa faci e sa iti pui telefonul in pat, langa tine si sa-ti setezi ora la care vrei sa te trezesti. Apoi intorci telefonul cu fata in jos si te pui la somn. M-am gandit sa va arat si voua graficile pe primele zile de cand am inceput sa folosesc aceasta aplicatie.
1.Miercuri noapte (25 spre 26 ianurie)
M-am pus in pat la ora 1:18 si m-am trezit la 7:15 Am dormit 5 ore si 56 min.
In noaptea aia am adormit greu si m-am trezit de cateva ori bune pe timpul noptii. Dupa cum vedeti in grafic. Pe la 4 am avut somn adanc, atunci cand de fapt e REM si visezi. De fiecare data dupa ce visez ma trezesc.


 2. Joi noapte (26 spre 27 ianuarie)
 M-am pus in pat la ora 1:11 si m-am trezit la 7:37 Am dormit 6 ore si 25 min.
In noapte aia nu am visat deloc, dupa cm se vede in grafic si sam avut un somn linistit, insa m-am trezit aproape de 7 si apoi am adormit la loc.
 3.Vineri noapte(27 spre 28 ianuarie)
 M-am pus in pat la ora 12:29 si m-am trezit la 8:27 Am dormit 7 ore si 57 min.
Vineri noapte am adormit bustean, ma luase somnul in timp ce ma uitam la un film. Pe la 5 am avut REM si apoi ca de ovicei m-am trezit. M-am mai trezit dimineata aproape de 8, cand au fost 3 cutremure in 15 minute.
 4. Sambata noapte (28 spre 29 ianuarie)
 M-am pus in pat la ora 1:49 si m-am trezit la 10:21 Am dormit 8 ore si 23 min.
Efectul SKYY cum ar spune o participanta. Sambata seara am fost la o petrecere si m-am imbatat. Dupa cum se vede am dormit busteam si am visat foarte mult. Abia pe la ora 9 m-am trezit, am baut apa ca eram mahmuri si m-am culcat la loc. Insa nu prea am mai dormit apoi.
 5. Duminica noapte (29 spre 30 ianuarie)
 M-am pus in pat la ora 1:37 si m-am trezit la 7:12 Am dormit 5 ore si 35 min.
 M-am pus la somn cand nu mai puteam de oboseala si pentru 3 ore am dormit busean. M-am trezit in miez de noapte (am mancat la cina niste peste ce nu mi-a priit – am petrecut seara in wc), mi-am rezolat problema si m-am culcat la loc. Insa dupa asta stomacul ma mai deranja un pic si m-am mai foit prin somn.
 6. Luni noapte (30 spre 31 ianuarie) 
M-am pus in pat la ora 1:04 si m-am trezit la 7:27 Am dormit 6 ore si 22 min.
Am invatat toata ziua pentru un examen si spre seara am primit o veste mai proasta. M-am foit toata noaptea in pat si m-am trezit si mai obosit decat m-am culcat.

7. Marti noapte (31 ianuarie spre 1 februarie) 
M-am pus in pat la ora 0:20 si m-am trezit la 7:14 Am dormit 6 ore si 53 min.
Se pare ca totusi am emotii pentru examenul asta. A trecut mai bine de un an de cand am avut un examen in engleza si oarecum sunt tarsit de toata povestea asta. Nu am dormit prea bine si mi-e cam somn. O sa recuperez cu somn diseara, pentru ca maine iar ma trezesc de dimineata...

Saptamana asta am avut o medie de 6 ore si 49 min. de somn...

Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (228) de-ale mele (177) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)