9 luni

Sau doua luni pana vin acasa.
Va spuneam acum doua luni ca am confirmarea ca vin acasa, insa abia luna asta am vazut biletul in fata ochilor. Sunt si cateva mici schimbari de plan: plec pe 2 august, si nu pe 1 cum era la inceput pentru a putea semna pentru bursa pe 1 (fara sa fiu stresat ca nu ajung apoi la timp la aeroport) si pentru ca e posibil ca pe 1 sa am un examen.
De cand a inceput scoala si de cand am confiermarea ca vin acasa timpul zboara repede. Am intrat oraecum in monotonie cu cercetarea si am cam tras chiulul. Am intampinat ceva probleme cu datele ce le aveam si m-am lasat blata. Hakan a facut cam tot, eu am facut doar ce mi-a cerut.
Nici nu m-am mai plimbat mult: am fost intr-o zi sa vad templul Kameido Tenjin, am fost intr-un weekend in Kamakura (unde o sa mai merg odata pe 18 cu comitetul din camin) si am avut o excursie de studii in Golful Tokyo. In schimb am experimentat doua evenimente rare: super luna si Eclipsa inelara de soare.
Am avut cursul intensiv ce m-a stors de toate energiile pe care le mai aveam. Am primit rezultatul final acum doua zile si am luat A. Ceea ce e ciudat, pentru ca semestrul trecut ne-a trimis rezultatele dupa cateva zile.
Am vazut o expozitie impresionanta de pictura, realizata de peroane cu handicap locomotor, ce picteaza cu picioarele sau gura ce m-a impresionat foarte mult.
In luna ce s-a terminat serialele au intrat in vacanta de vara si totodata s-a terminat Neveste Disperate si House.  De aceea am avut timp sa vad mai multe filme dar si sa vad serialele pe care nu le-am vazut inca.
Am avut gripa cateva zile si din cauza vremii (innoourat, zapuseala, umezeala) sunt obosit mai tot timpul.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare