Missing

Anul trecut pe vremea asta se anuntau serialele noi pentru sezonul 2011-2012. Printre serialele de la ABC era si Missing, un serial ce mi-a atras atentia imediat.
Serialul se vroia a fi un serial de spionaj ce o prezinta pe Becca, o fosta agenta CIA, retrasa cu 10 ani in urma pentru a-si creste baiatul, dupa ce sotul ei, agent CIA si el, este omorat inafara unei misiuni. Astazi, Michael, baiatul ei, are 18 ani si este student la arhitectura si este accepta la o scoala de vara in Roma. La cateva saptamani dupa ce ajunge acolo, Becca primeste un telefon de la universitate si i se spune ca baiatul ei a fost dat afara pentru ca nu s-a mai prezentat la cursuri. Atunci realizeaza ca s-a intamplat ceva cu el si pleaca in cautarea lui.
Totul este de fapt o conpiratie a fantomelor din trecut si nimic nu e atat de usor cum pare. Serialul e filmat in mai multe locatii din Europa (Roma, Milano, Paris, Praga, Moscova etc) si este plin de actiune si suspans.
Am regretat mult cand am aflat ca a fost oprit dupa primul sezon, ce are 10 episoade, dar dupa ce l-am vazut, am realizat ca e mai bine asa. Cele 10 episoade au fost foarte bune si risca sa ajunga ca Prison Break, ce din dorinta de a-l lungii cat mai mult a picat in penibil. Insa ceea ce ma uimeste e ca a fost anulat pentru ca nu a avut audiente bune. La fel ca si The River, serialul asta era altceva, si eram sigur ca o sa prinda. Insa, se pare ca americanii au ramas fani serialelor clasice cu politisti si doctori si greu ii mai atrage ceva nou.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare