Exemplu cu teoria si practica

Teoretic sunt in sesiune si mai am un examen, practic am scapat ieri. Ultimul examen, la fel ca si unul din colocvii, mi l-am echivalat cu ceva ce am facut in Japonia.
Sunt obosit si nu am chef de nimic, dar mai am niste treaba pana sa pot sa plec intr-o bine meritata vacanta. Stresul acumulat m-a consumat mult. Stiu ca nu am motive sa ma stresez, ca am trecut prin 14 sesiuni (ci asta 15) si niciodata nu am patit nimic, insa daca nu ma stresez nu sunt eu si nu stim ca traiesc. Cred ca in ziua in care nu o sa mai am emotii in drumul spre o provocare, cand nu o sa mai calc fiecare crapatura din drum cu piciorul drept, cand nu o sa mai port niste haine norocoase sau cand nu o sa mai ascult aceasi melodie dimineata, nu o sa mai fiu eu. Asta face parte din mine si daca nu simt ca am suferit pentru acea nota de 10 sau 9, consider ca nu o merit.
Sper sa fie ultima sesiune din viata mea de student. Stiu ca o sa mai dau examene in viata, stiu ca la scoala doctorala sa fac cursuri in anul intai, insa sper sa fie altfel. Etapa asta trebuie incheiata si acum simt ca am ajuns la momentul final, acum simt ca s-a terminat totul si nu imi mai pare rau. Am acceptat ca fiecare sfarsit e un nou inceput si ca viata merge mai departe, oriunde m-ar duce.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare