Leapsa ca pe vremuri

Am citit un blog orele astea fara sa stiu cand a trecut timpul. Mi-a placut un articol si de la el am trect la citit unul dupa altul. Si m-am oprit la o leapsa pentru ca mi s-a parut intersanta.
6 brandruri pe care le folosesc si nu le-as schimba pentru nimic.

1. Facebook. Pentru ca ori de cate ori ma satur de el apare ceva care ma face sa il vreu din nou. Pentru ca datorita lui stau conectat cu toti prietenii mei, care acum imi sunt aat de departe, pentru ca aflu noutati si ma joc cand ma plictisesc.

2. iPhone. Pentru ca nu exista ceva ca sa se compare cu el. Pentru ca a revolutionat telefonul si pentru ca nu ma pot dezlipii de el. Cred ca pana la urma imi iau si aici un iPhone

3. Pelikan. Pentru ca dupa ce ai folosit un stilou sau cerneala lor iti dai seama ca restul sunt jucarii. Si pentru ca la ei chiar se aplica vorba, sai un ban dar stii ca face; si nu platesti doar brandul.

4. New Yorker pentru ca hainele lor sunt pe stilul meu si mereu gasesc macar un lucru care sa imi placa in magazinul ala.

5. Bitdefender. Pentru ca de 6 ani il folosesc si nu m-a dezamagit niciodata. Si mai ales pentru ca imi place noul lor logo. Pentru ca sunt buni si sunt romani si se mandresc cu asta.

6. Vichi. Pentru ca in sfarsit nu imi mai e frica sa ma barbieresc. De doi ani de cand folosesc spuma de ras si gelul after shave pentru ten sensibil nu ma mai irit si nu mi se mai umple fata de bubite.

Pe curand...

Comentarii

  1. 1. facebook nici eu
    1'. skype pt ca in 2 ani voi deveni dependenta de el ca sa pot vb cu voi
    2.la telefoane nu ma pronunt, dar m-am dat pe tehnologie...sau ma chinui cel putin :P
    3. si mie imi placea stiloul tau
    4. eu am alt branduri:p
    5. da ..bitdefender e f bun
    6. vichi folosesc si eu : fondul de ten si samponul si... intradevar nu se compara :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare