Si a nins...

Luni am avut o zi nasoala. Injectii in masea pentru anestezie, dureri de cap, oboseala, emoneala. Nimic nu ma scotea din starea mea...  Pana am vazut ca ninge afara.
De la 10 pana la 2 am stat afara. Mozoleala, batai cu zapada, om de zapada si plimbari.
A fost misto de tot pentru ca:
1.Iarna e anotimpul meu preferat, si imi place iarna pentru zapada.
2. Am stat afara cu Pushkar ce vedea a doua oara in viata lui zapada si era peima data cand vede cum ninge, Arno ce vedea pentru a 4-a oara zapada si Morgan care traia experienta asta pentru prima data (se minuna pana si de sunetul pe care il face zapada cand o calci). Deci am fost 4 oameni maturi ce pentru 4 ore s-au comportat ca niste copii.
Am uitat si de dureri si de oboseala si de tot. Am ajuns in camin fleasca din cap pana in picioare, pe jumatate inghetat si m-am tratat cu ceai. Sper sa nu racesc...
Marti am vazut zapada in Tokyo, unde e mereu cu 2 grade mai cald decat in Kodaira. Este gheata peste tot, masinile nu au cauciucuri de iarna si nimeni nu a curatat strazile. Deci cine spune ca pe drumarii romani ii prinde iarna pe nepregatite, nu stie ca japonezii nu stiu ca iarna nu-i ca vara.
De obicei ninge in februarie, in a doua parte a lunii, deci au cam fost luati pe nepregatite.
Am pus cateva poze de luni seara pe photoblog si cateva poze pe facebook. In weekend cand Morgan o sa imi dea pozele pe care le-a facut el, o sa mai pun cateva.
Acum astept zapada urmatoare, pentru ca s-a cam topit totul si tot ce mai e, sunb bucati de ghiata imi aduc aminte de bucuria de acum doua zile.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare