09: Cea mai populara masina in Japonia

Mie imi plac hadgeback-urile, sunt peroane care adora sedaurile si unele care accepta masinile brek. Cei cu bani isi cumpara SUV-uri iar fetele viseaza la coupe. Americanilor le plac masinile de familie iar japonezilor mini-minivanurile.
Asta daca merg cu masina, pentru ca de obicei nu prea o fac..
Daca nu stiti ce sunt acelea, urmariti cu atentie poza alaturata. si in cele de mai jos si o sa vedeti cea mai hidoasa masina, in opinia mea.
Sa incepem cu rotile care sunt minuscule ca diametru si foarte sutiri ca si grosime. Sa nu mai spun ca majoritatea mini-minivanurilor nici macar nu au bot. Posibil ca sunt avantajoase, se poate cara cu ele de la oameni la materiale, nu ocupa foarte mult spatiu (ceea  ce e bine pentru Japonia unde exista probleme cu parcarile si drumurile sunt inguste), posibil ca nu consuma mult carburant (cu toate ca la ei benzina are acelasi pret ca la noi, insa in japonia toate sunt de la 2 la 4 ori mai scumpe - deci benzina pentru ei e ieftina) insa sunt urate cu draci. De la cele ce cara oameni la pick-up-uri...
Si le fabrica toti producatorii de masini din Japonia: Toyota, Nissan, Honda, Misubishi, Suzuki, Daihatsu, Mazda, Isuzu (mai ales cei de la Isuzu pentru ca ei fac camioane, autobuze and co) insa nu cred ca am vazut niciuna de la Subaru.
Nu-i asa ca nu stiati toti acesti producatori de masini si nu ati realizat niciodata ca Japonia are atia de multi?



Si asta sunt cateva poze pe care le-am facut in drum spre casa, atunci cand nu mi-a fost jena sau lene sa scot telefonul din buzunar...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare