Un sfert de secol

Nu imi imaginam sa imi petrez ziua asa, stiam ca intr-un fel o sa fiu singur, insa nu ma asteptam sa fie atat de depresiv.
Azi e ultima zi din luna a treia de Japonia. Acum 4 luni plecam de acasa, spre Bucuresti, spre Munich, spre Tokyo...

Cand ma gandesc ca astazi am implinit 25 de ani, ma gandesc ca e o varsta atat de mare... e un sfert de secol... Incep sa ma comport ca Fofo, care se gandeste ca de acum trebuie sa se marite. Asa si eu, poate ca e cazul sa ma insor? Nu imi vine sa cred cum a trecut timpul, cum au trecut anii. Nu imi venea sa cred ca port ochelari de mai mult de 6 ani..., nu imi vine sa cred ca au trecut 10 ani de cand stateam in baruri si cantam muzica interbelica. Timpul trece si nu ne iarta... Dar totodata ma gandesc ca totusi am facut destul de multe in viata asta. Ok, nu sunt genul care sa aiba o relatie serioasa, sa se insoare prea devreme... nu e capat de lume. Imi conturez o cariera acum!
Am un calendar de la prietenii mei (cei din Iasi+ Ilinca), un calendar cu poze cu mine si cu ei. In luna ianuarie e o poza cu mine si cu Mara,  o poza pe care o iubesc pentru ca e reprezentativa. Insa poza aia e veche, de 3 ani. Imi aduc petrecerea aia, de 22 de ani, ca ziua de ieri (ei, ca si cum as fi baut prea mult si imi aduc aminte franturi), insa nu imi vine sa cred ca e de acum 3 ani... Da, o sa imi lipseasca genul ala de petrecere de ziua mea. Cu gasca langa mine... Nici nu stiu ce o sa fac anul asta.

Tocmai m-am intors de la spital/clinica. De ieri ma doare intr-o parte. Nu stiam daca e ficatul sau rinichiul. Nu stiam, de ce ma doare. Am decis sa nu merg la scoala, mai mult sau mai putin, de aseara. Insa dimineata, m-am trezit de durere si am zis ca nu ma duc. Pe la 11 am fost la clinica. Am un ficat obosit. Din cauza stresului, schimbarii, a fusului orar, din cauza mancarii total diferite si a stilului de viata diferit si pentru ca de o luna de zile am insomnii, ficatul meu a obosit. Nu conteaza ca am un stil de viata mai sanatos acum. El saracul era obijnuit cu stilul ala... Deci, azi, imi sarbatoresc ziua cu pastile ce imi vor face somn si cu ceai, in pat, la caldurica. Mi s-a recomandat repaus pana duminica. Mi-a dat niste pastile ce le iau de doua ori pe zi, pastile ce imi vor face somnulenta si mi se recomanda sa stau in pat.

Acum intelegeti de ce nu imi imaginam ca o sa imi petrec ziua asta asa...?

Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare