Moșu' Măseluță

După cum știți (că doar m-am plâns de nenumărate ori) am o infecție la măsea de aproape două săptămâni. Prima dată, pentru că era combinată cu o răceală am fost doar la un doctor generalist, la o clinică de langă cămin, care mi-a zis să merg în continuare cu antibioticul pe care îl luam din proprie inițiativă.
Apoi când răceala mi-a trecut am fost la medicul din campus care m-a trimis la un cabinet stomatologic ce are contract cu Universitatea, făcând reduceri pentru studenții de la Waseda și care este ieftin. Cred și eu că este ieftin având în vedere că scaunul și aparatura sunt de pre vremea când doctorul și-a deschis cabinetul, acum 60 de ani...
Inițial am fost speriat de el. Era bătrân, mâini butucănoase, dinți ingrozitori și mirosea a țigară prin toți porii. Mi-a explicat ce urma să-mi faca data următoare și am fost și mai speriat. Insă vineri a fost OK.


Dar mai întâi să vă explic despre ce e vorba: am un dinte ce este îmbrăcat într-o coroană (sau mai bine zis, aveam...). Cand mi-a fost pusă acea coroana, acum vreo 10 ani, dentistul din Romania a uitat să înfunde un canal, unde se afla un nerv. De aceea, cam în fiecare an, dacă stateam în curent, mi se umfla măseaua. De obicei în trei zile trecea. însă anul ăsta nu a mai vrut să treacă așa usor.
După ce mi-a făcut o radiografie și a văzut despre ce e vorba. Doctorul a stabilit că imi distruge coroana. îmi scoate plomba, desfundă toate canalele, lasă infecția să iasă pe acolo iar apoi le înfundă la loc și acoperă din nou dintele.
A avut o mână ușoară și nu m-a durut de loc. Intr-o zi s-a desumflat destul de mult, încă mai e umblată gingia undeva însă sper ca până luni să treacă și să imi refacă dintele. Astăzi am terminat și antibioticul așa ca toată magia se face prin drenaj acum.
Însă cea mai tâmpită fază este că acum, in cealaltă parte a gurii mi-a aparut o carie, care ma nenorocește de durere. Și imi e cam dificil să mănânc când într-o parte am o gaura umplută cu vată iar în cealaltă o carie...
Asta e... moștenesc dinții familiei... proști...
Pe curând....

Comentarii

Postări populare