Acel micro atac de cord...

Nu vi s-a intamplat niciodata sa reveniti brusc dintr-o activitate si pentru o fractiune de secunda sa nu stiti unde sunteti? Atunci, pentru o fractiune de secunda, te sperii atat de tare incat ai un micro atac de cord...
Eu o patesc des, dar de obicei dimineata cand ma trezesc. Trebuie sa ma misc usor in pat ca sa imi dau seama unde sunt. Sa fiu acasa? Sau in Iasi? Sau in Japonia...?
Insa aseara am patit-o fiind treaz. Era tarziu in noapte si citeam de ceva un articol despre reabilitarea peretilor din zidarie cu materiale compozite ceva pe laptop, cand pentru o secunda am ametit usor. Sunt putin bolnav si irascibil, nu dorm bine si nu am chef de nimic si cand imi vine cheful stau tintit pe material. Poate pentru ca era intuneric in camera si stateam prea aproape de lumina de la laptop, dar imediat cand m-am dezmeticit din ameteala, pentru o fractiune de secunda m-am intrebat unde sunt. Mi-am miscat fundul pe scaun si m-am uitat la laptop si asa mi-am dat seama: scaun rotativ inseamna numai acasa sau in caminul din Japonia. Laptopul nou inseamna ca nu sunt in caminul din Japonia, deci sunt acasa.
Si totusi a a trecut atata timp de cand m-am intors acasa... nu inteleg de ce inca ma mai gandesc ca as putea fi acolo...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare