Vanille

O sa-mi sara iarasi in cap o bibliofila cand o sa zic ca nu prea mi-a placut cartea asta pentru ca o consider o carte de femei. Si daca nu era o carte pentru femei nu o puneau cei de la Nemira in colectia Damen tango...

Nu e o carte rea insa persoanajele principale din cele trei nuvele ce alcatuiesc Vanille, mi s-au parut prea femei. Adica framantarile lor si starile prin care treceau, impreuna cu actiunea intortochiata si gandirea feminina m-au obosit si am vazut numai niste femei ce fac sex pentru a-si satisface barbatul si nimic mai mult in personajele lui Asakasa.

Pai tu femeie nu reusesti ca creiezi niste persoanaje feminine puternice? Sau pana si tu, scriitoare de renume esti spalata pe creier si gandesti ca japoneza de rand...?
Din cele trei nuvele ce alcatuiesc cartea, cel mai mult mi-a placut ultima, Voci.  Vanille a fost slabuta iar din Fructe albe de grasime nu am inteles nimic.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare