Primavara in Iasi

Tocmai ce m-am intors ieri dintr-o vizita scurta si intensa de la Iasi. Mi-am vazut o parte din prieten, am mancat bine la chinezesc, mi-am platit darile si am fost la prof sa ii arat ce am lucrat. Am stabilit viitoarea intalnire si ce e de facut pana atunci, iar intre timp am petrecut o dupa-masa placuta pe dâmbul din spatele palatului.

DÂMB, dâmburi, s. n. Formă de relief mai mică decât dealul; colină. ♦ Ridicătură mică de pământ înălțată la marginea unui șanț, a unei gropi etc. — Din magh. domb. Sursa: DEX '09 (2009)

Vremea era atat de buna, soarele ma mangaia usor iar vantul facea sa nu ma incing prea tare. As fi stat toata ziua acolo, intins pe iarba insa numai timp de asta nu aveam.

Pozele pe care le-am facut joi la Palas le puteti vedea pe pagina de facebook a blogului, aici.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare