Scrob cu branza si leurda

Daca tineti post si sunteti pofticiosi, puteti sa inchideti fereastra asta, daca nu sunteti pofticiosi, nu tineti post sau tineti post catolic cu produse lactate si oua puteti citii randurile urmatoare.
Eram in Japonia, acum aproximativ un an, cand am vazut primul post despre leura pe blogul lui Lucian Gavrila. Imi suna cunoscuta planta insa nu reuseam sa imi amintesc gustul asa ca am intrebat-o pe mama cum e leura si mi-a zis ca e planta aia ce creste salbatic la noi in curte si are gust de  spanac cu usturoi. Am intrebat-o cum de nu gateste cu ea si mi-a spus ca nu ii place mirosul dar e foarte buna la gust. Domnul profesor a tot postat retete cu leurda de atunci si a tot ridicat-o in slavi asa ca weekendul asta, cand nana-miu a zis ca a aparut leurda in curte i-am propus sa culeaga si sa gatem ceva cu ea. Mama a facut o mancarica de post cu ea, o mancarica ce a avut un succes nebun si chiar se intreba cum de uitase ca era atat de buna. Au mai ramas cateva frunze iar luni dimineata m-am gandit sa refac scrobul cu bacon, branza si spanac pe care mi-l tot pregateam in Japonia, doar ca de data asta sa folosesc leurda. De data asta nu am folosit nici baon si m-am folosit numai de ingrediente proaspete din vecinatate: leurda din curte, oua de la gainile noastre si niste branza framantata dintr-un cas de oi de la standa din deal.
Am inmuiat in putina apa cu ulei leurda cu niste delicat,


Am batut apoi doua oua si am adaugat branza framantata, fara sa mai adaug alte condimente:

Am adaugat oul cu branza peste leurda in tigaie si am amestecat pana s-a gatit oul.
Am servit scrobul cu rosii proaspete. Pofta buna!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare