()

Nu conteaza ca se numeste NYMPH()MANIAC si ca sexul din film nu e trucat atunci cand filmul poarta semnatura lui Lars Von Trier. Omul asta stie sa faca arta dintr-un subiect sensibil si de data asta chiar i-a reusit senzational.

Am cunoscut odata o tipa. De fapt nu am cunoscut-o. O prietena mi-a povestit de prietena ei, o tipa ce citeste mult, ce a absolvit medicina veterinara si acum studiaza istoria si care are un blog despre carti. Era wow! A fost una din putinele dati cand am acceptat o cerere de prietenie pe facebook de la o persoana pe care u o cunoscusem in persoana. In timp, imaginea de tanar intelectual al secolului 21 pe care o aveam impreganata in creier cand auzeam de ea, a inceput sa se stearga. Am inceput sa observ ce carti citeste si mare parte din ele erau carti pentru adolescenti sau tineri sau bestseller-uri internationale, ce in mare parte sunt carti slabute.  Incepuse nebunia cu cenzurarea Volumului II al filmuluilui Von Trier si lumea (buna) se cam sucarise. Atunci ea, probabil pentru ca nu putea sa vada dincolo de prezentarea filmului, a inceput sa scrie pe facebook ca toti frustratii sexuali sunt suparati ca nu se mai pot masturba in public la cinema. Atat mi-a trebuit. I-am spus mai pe fata ca e proasta si i-am dat ignore. De atunci si mai in draci am vrut sa vad filmul dar nu am reusit pana ieri.
De obicei cand vad un film, din cauza OCD-ului, dupa o ora incep sa il opresc, sa imi gasesc de treaba. Am vazut Vol I, ce are doua ore, pe nerasuflate ieri dimineata, iar spre seara am vazut volumul doi, mai cu intreruperi (ca m-a mancat in fund sa pun status pe facebook si era lumea curioasa ce si cum).
Mi-a placut mult si e drept ca nu e pentru toata lumea. Posibil ca mi-ar fi fost ciudat sa merg la cinema sa-l vad, daca nu as fi avut cu cine. E complicat sa mergi la filmul asta cu cineva ca cine stie ce intelege, fie el si cinefil.
Repet, e un film pentru cunoscatori si de aceea nu o sa aprob niciun fel de comentarii stupide de la cei neavizati. Asta e un articol pentru sufletul meu si pentru cei cativa care inteleg cum merg treburile si nu pentru publicul larg.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare