0740

Zilele astea am avut o discutie cu Pushkar (tipul jumatate indian jumatate japonez din camin - despre care tot am vrut sa scriu un articol) despre telefonul lui, si am realizat ceva despre al meu. Pushkar a fost plecat 2 luni acasa, in India si cand s-a intors a gasit o scrisoare de la operatorol de telefonie mobila, SoftBank, ca i-au inchis abonamentul si ca si-a pierdut numarul de telefon pentru ca nu a platit abonamentul in ultimile doua luni. Faza stupida in toata povestea asta e ca in contract era stipulat ca banii se retrag automat din cont (asa e si la mine) si doar in cazul in care nu sunt bani in cont, ei trimit factura prin posta. Insa el a avut bani in cont, i-a lasat acolo pentru a telefon si camin.
Deci si-a pierdut numarul de telefon insatrebuie sa plateasca ratele la telefon. Nu stiu ce a facut, eu i-am zis sa se duca la cea mai mare companie din Japonia, Docomo sa isi faca contract acolo ca au o promotie luna asta, iti dau gratuit, la un abonamint mai ieftin decat cel pentru iPhone de la SoftBank, Samsung Galaxy Nexus.
Dar acum sa ma intorc la ideea articolului si anume la ceea ce am realizat eu zilele astea.

Eu am numarul meu de telefon, si cartela pre-pay de mai mult de 10 ani. Mi-am cumparat aceasta cartela in clasa a 7-a. Pe vremea aceea era Dialog si cartela pre-pay se chema Alo. Eu aveam carteala AloDa, adica aveam 5 numere foavorite cu care vorbeam mai ieftin. Pe vremea aceea cartelele se incarcau cu unitati si nu cu euro. Daca imi aduc eu bine aminte un minut de convorbire costa o unitate iar un mesaj 0.3 unitati. Minutul nu era divizibil inca. Apoi Dialogul s-a transformat in Orange si am trectu de la unitati la dolari si apoi cand am intrat in UE am trecut de la dolari in euro.
Am avut simul galben de la dialog pana intr-a 12-a, cand m-am inscris in Orange Young si pe vremea aceea iti dadeai cnp-ul la un orange store si nu printr-un sms. Cand tipul de la Orange vazuse ca am o cartela veche (pe care puteam salva 100 de numere de telefon si 10 sms-uri) mi-a zis sa o schimb. Noul sim m-a tinut vreo 2 ani, pana la un Craciun cand s-a demagnetizat. Deci acum sunt la al 3-lea sim. Insa in 10 ani nu am pierdut nici un telefon si nu am fost nevoit sa imi schimb numarul. Si sprer sa nu fiu nici de acum inainte (doar daca uita mama sa imi incarce cartela si intra in perioada de gratie)
De-a lungul timpului am schimbat cateva telefoane.
Am inceput cu un Nokia 3210 cumparat de la un baietas. Am tinut telefonul ala putin si mi-am luat un 3310. Mi se parea la vremea aia atat de mic si de finut. Erau reclame cu el in revinste si aratau ca e mic cat un briceag (era ceva atunci). Si puteam sa ii schimb fetele. Doamne cate carcase am mai avut. Apoi intr-a 9-a mi-am luat un Motorola. Nu ii mai tin minte modelul insa tin minte ca bateria era ciudata. Era divizata in trei parti si tinea trei full, apoi pica prima liniuta si in jumatate de zi picau si cealalte doua si telefonul se descarca. Ma dispera pentru ca daca aveam doua liniute insemna ca in doua ore moare. Dar avea niste jocuri misto pe el, pentru vremea aia. Telefonul a fost virusat. La vremea aceea circulau niste virusi pentru telefoane si telefoanele Motorola au fost victime.
Apoi am avut doua telefoane Samsung cu ecran color. Nu mai stiu cum se numeau dar erau printre primele cu ecran color si sunete polifonice. Apoi mi-am luat un Nokia Express Music 5300. Am fost foarte incantant de el. Era alb cu rosu si slide, mp3. In perioada aia mi-am luat cosmote ca era oferta cu 1000 de minute cu 3 euro asa ca am stat cu samsungul pentru cosmote si cu Nokia pentru Orange. Apoi am primit cadou de la Ilinca un Nokia Express Music 5310, am renuntat la samsung si pentru vre-un an am avut doua Expressuri rosi unul pe Orange si unul pe Cosmote. Apoi mi-am luat iPhone 3 si mi-am pus cartela de orange in el si am renuntat la Express-ul vechi. Pana acum 5 luni am stat cu telefoanele astea doua. Acum am si un al treiela, un  iPhone 4s, pe care am primul abonament din viata mea, cel din Japonia. Cartela de Cosmote o sa fie de mult expirata cand o sa ma intorc acasa si prea curand nu cred ca sa imi cumpar un nou telefon asa care ca o sa ramans cu 4s si cand o sa ma intorc in Romania.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare