Cantatul la dus

Nu am cantat in viata mea la dus. Toata lumea imi spune ca e locul unde e cel mai fain sa canti, insa eu nu am facut-o niciodata. Aseara, am incercat, dar nu m-a atras ideea.
Eu de obicei cant in timp ce ascult muzica, si asta se intampla de obicei in masina, cand conduc, sau in cluburi sau baruri, sau la un concert. Mai cant atunci cand cineva imi spune o chestie ce mi se pare ca seamana a film si atunci incep sa cant un refren ce mi se pare ca ar merge ca muzica de fundal, daca am fi intr-un film sau serial tv.
Sincer nici nu prea am auzit persoane cantand in dus pana anul asta. Nu am habar daca la mine in familie cineva canta in dus, pentru ca nu obisnuiesc sa ascult pe la usi (doar la bucatarie, unde se barfeste :)) ) iar in camin am stat numai intr-un camin cu baie in camera, deci nu am avaut ocazia sa aud alte persoane cantand.
Acum, in Japonia, baia e comuna si in fiecare seara, cand ma spal pe dinti ascult concertul cuiva din dus. Se intampla de multe ori sa fie si stereo, sa cante cineva din fiecare cabina.
Tot anul asta am auzit persoane ce canta la pisuar si si mai rau, in wc cand isi fac nevoile.

Pe curand...

Comentarii

  1. Neata la mine! Nu am cantat niciodata la dus si nici nu cunosc pe cineva care sa cante. Cant in masina la drum lung si numai "la misto" deoarece NU AM VOCE potrivita. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hai sa-ti spun o poveste amuzanta. Eram acum vreo doua veri, in Iasi, pe undeva prin CUG. O dusesem pe Lavinia pana la o matusa, de unde lua masina ei sa ii duca pe parinti acasa, ca tatal ei bause ceva. La semafor, ca de fiecare data, am dat muzica la maxim si am inceput sa cant si sa dansez cand imi suna telefonul. Era Lavinia, din masina din fata masinii mele, care radea isteric de specatcolul pe care il dadeam. Deci asa ma manifest eu cand sunt singur si cant, ca nici eu nu am voce.

      Ștergere
  2. Off Horea, mi-e asa dor de prostelile tale :*

    RăspundețiȘtergere
  3. ce prosteli tu :)). eu am fost si sunt foarte serios =)). eu sper sa ne sincronizam la vara si sa ne vedem cu totii la Iasi, sa mergem la tine la casa la un gratar, sa stam pana tarziu, apoi sa mergem la Sofany si sa povestim si sa radem pe scari la casa de cultura...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare