Ca imi era dor de o leapsa

Acum vreo doua saptamani mi se facuse dor de o leapsa. Mi-am tot zis sa dau un blog search pe Google sa gasesc ceva, insa am uitat. Si uite asa, zilele treceau pana cand, sambata trecuta la vazut la Ancuta un fel de leapsa se ce intinde pe 30 de zile. Leapsa are multe episoade pentru fete si e sincer prea lunga, asa ca am ales episodul care imi place cel mai mult: Pune iPod-ul pe shuffle si scrie primele 10 melodii.
Pe telefon am in general muzica comerciala, pe care o ascult in drum spre scoala, sa ma trezeasca, dar si cateva melodii de suflet. Sa vedem ce o sa iasa:

1. Nora Jones - Sunrise
2. Gwess Who feat DeMoga - Tot mai sus
3.Sophie Zelmeni  - Dreamer
4. Rihanna - We Found Love ft. Calvin Harris
5 Daminen Rice - The Blowers Daughter
6. Bob Tayler - Damelo
7.Likke Li - I Follow Rivers (The Magician Remix)
8. Alexandra Stan ft Carlprit - One Million
9. Nick Kamarera feat Alinke - Get a Life (Mama Yette)
10. Adele- Rolling In The Deep

Pe curand...

Comentarii

Postări populare