War Horse

Pentru ca sunt racit (din nou, dupa cum ar spune Vanesa, cu toate ca nu am mai racit din noiembrie), imi petrect mai tot timpul in camera de 12m2 din camin. Din cand in cand o mai iau razna si incep sa fac activitati pe care nu le-am mai facut in ultimul timp, pentru ca nu am avut cand. Astfel, astazi am facut curatenie in dulap, in rafturile de la birou si in calculator. Asa am descoperit ca inca aveam filmul asta in calculator si ca nu scrisesem inca nimic despre el pe blog. Am descoperit ca am cateva filme ramase din perioada pre Oscar si cu toate ca teoretic am timp, practic, cum ma asez la film, cum ma ia somnul.
War Horse l-am vazut in urma cu cateva saptamani, insa am stat cam o luna in dubii daca sa il vad sau nu. Titlul imi spunea ca e vorba despre un film trist iar caii sunt animelele mele preferate asa ca nu eram in dispozitie sa vad un cal suferind. Insa faptul ca filmul era produs si regizat de Steven Sielberg m-a facut sa ii acurd mai multa atentie. Asa ca am cautat mai multe informatii despre ele pe wiki si am vazut ca are la baza o carte pentru copii. Deci trebuia sa fie o poveste cu morala si cu final fericit.

Cand vedeti filmul trebue sa fiti constienti ca are la baza o poveste pentru copii, alfel s-ar putea sa spuneti ca e prea exagerat. Ce-i drept, aventurile calului in timpul razboiului sunt de-a dreptul fictive si seria de evenimente curge perfect dar povestea de fapt are un mesaj puternic: prietenia dintre un om si anumalul sau si increderea.
Dincolo de povestea emotionanta sisventurile prin care trece calul dar si stapanul sau, mie mi-a placut foarte mult gasca din film, ce are cateva aparitii geniale.
Pentru cei ce nu au vazut filmul inca si sunt dispusi sa vada o frumoasa si emotionanta poveste despre respect si devotament, pe un fundal al unui razboi crud, in care inveti ca cei ce lupta in transee sunt totusi oameni cu sentimente, recomand acest film cu drag.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare