O frumoasa zi de duminica

Duminica trecuta am fost impreuna cu Morgan si Tammami sa mancam la un restaurant mexican, La Jolla. Inafara de Tortilas, ce am mancat cand am fost cu Hakan la restaurantul american si Nachos, ce mancam ori de cate ori mergeam la film, nu mai incercasem niciodata mancarea mexicana. Nu se pune amestecul mexican de legume. Din varieatea de mancaruri, am ales Qesadilla. Dupa cum puteti citii si pe linkul de pe wiki, qesadilla este o tortilla impaturita in doua si umpluta cu branza si alte ingrediente. Eu am ales Qesadilla cu branza si carne de pui. Usor de preparat si foarte gustoasa. Apoi am luat cu totii o portie de Nachos, cu un sos de salsa facut din rosii decojite, ceapa verde si nu stiu ce verdeturi. Restaurantul era micut si se asculta muzica restauranta. Pe unul din perete erau scrise ganduri si pareri de la clientii ce au intrat de-a lungul timpului in restaurant. Am vazut un mesaj de la Jonathans Brothers si unul de la Cirque du Soleil. Dupa ce am mancat am si plecat pentru ca se aglomerase si era lume ce astepta la rand sa intre si sa manance.




Pentru ca nu aveam chef sa plecam acasa, ne0am oprit la Stabucks unde ne-am luat cate o cafea si ne-am apucat sa palavragim. In sfarsit am fost intrebat de snurul de martisor de la mana si le-am explicat ideea de artisor si povesea babelor. De aici am ajuns la Babele si Sfinx iar de acolo am inceput sa le arat poze cu peisaje din Romania.
Tammami a vazut cateva persoane din vechiul ei liceu si a inceput sa se planga de viata urata pe care a avut-o intr-un liceu catolic. Pentru ca liceul era la cateva minute de mers, am fost sa il vizitam. De fapt nu e un liceu: e o scoala gimnaziala, liceu, universitate si gradinita, ce apartin de o ascotiatie catolica numita The Sacred Hart. In incinta complexului am vazut cativa ciresi infloriti si ne-am apucat sa facem poze.

Si pentru ca, cu toate ca era innourat, era o zi frumoasa Tammami a venit cu ideea de a merge in parcul Hiroo. Parcul este in jurul unui lac plin cu ratuste. Ne-am plimbat si am facut poze, dupa care ne-am asejat pe o banca si am inceput sa discutam despre siguranta pe strada in Japonia, America si Romania.
Ploaia ne-a alungat din parc si pe la 7 eram deja in camin.


Pe curand...

Comentarii

Postări populare