FC Intercity Bucuresti

Intotdeauna m-am intrebat care e diferenta intre Intercity si Rapid... Diferenta inafara de pret. Pe timpuri cica Intercity era cel care avea vagon restaurant si confortul era mai sporit insa numarul de opriri pe o ruta e acesi. In zilele noastre nu e nici o diferenta, aceleasi vagoane, aceleasi conditii... insa intercity e mai scump.
Zilele astea am citit pe net ca odata cu aparitia programului de iarna a trenurilor, pe langa bine cunoscuta scumpire, trenurile vor avea alt nume. Asa ca Intercity si Rapid devin unul singur, numit Intercity, Acceleratul se va numii Inter Regio iau pesonalul, Regio.
Si asa se duce traditia numelui de tren, ce e de ani de zile. Acceasi chestie e si invatatorii care, cica, conform noii legi a invatamantului nu se mai numesc asa, ci profesori primari.
Insa eu ma gandesc la doua lucruri:
1. Pe timp de criza, cand reprezentantii Ministerului Transportului bat fierul cu textul: CFR trebuie organizat, vom da afara n% din angajati, mergem in gol : trenuririle merg goale asa ca scoatem din trenuri. Pai acum cand dati oameni afara, v-ati gasit sa schimbati numele la tren? Pai acum cheltuim bani cu implementarea noilor nume in programul ce da bilete, in noile tabele cu nume de tren si tot asa? Si care e eplicatia lui Boagiu: Reimprospatam imaginea CFR ca prces de resurictate? Oare o sa schimbe si sigla? Cu frunza lui Udrea pusa pe cale ferata?
2. Echipa de fotbal Rapic isi va schimba numele in Intercity?

Pe curand...

Comentarii

Postări populare