Pleaca!

In 2009 una din melodiile mele preferate de la Selectia Nationala Eurovision a fost Pleaca!, interpretata de Tina (ex-Pops) si compusa de Cornel de la Vunk.

Am ascultat piesa asta in draci la vremea aia si stiu ca imi innebunisem vecinii de plainer din camin cu ea...

Am fost placut impresionat cand Cornel s-a decis sa relanseze piesa intr-o varinata cantata de Vunk si Antonia.


Adevarul e ca mie nu prea mi-a placut Vunk. Cred ca din toate piesele lor asta e a treia care imi place (imi mai place Regele Soselelor si Langa inima mea vine inima ta) insa mi-a placut atitudinea lor. Imi aduc aminte ca in clasa a 5-a sau a 6-a in manualul alternativ de romana, il aveam pe cel de la Humanitas, verde, era un articol despre Vunk. Despre cum au inceput ei cariera in spalatoria din casa scarii. Mi s-a parut asa de ciudat sa citesc intr-un manual despre o trupa cunoscuta... E si asta o modalitate de a-ti face reclama.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare