iPhone day

Azi o sa imi fac de cap cu noul meu iPhone 4s alb de 32 de Gb. O sa pun muzica, poze si o sa instalez aplicatii.
Ieri cand mi l-am luat eram prea obosit din cauza infectiei de la masea si nu aveam chef de nimic asa ca astazi imi dedic ziua pentru noua mea jucarie.
Insa ieri s-a intamplat un lucru ciudat...
Cand am plecat din Romania mi-am pus cartela de Orange in Nokia pentru ca am zis ca ma tine mai mult bateria. Cei de la Orange mi-au zis ca in Japonia voi putea trimite si primii mesaje si voi putea fi sunat. Insa cand am ajuns in aeroport nu aveam semnal de loc. Si nu am avut semnal toata ziua, pana m-am hotarat sa inchid telefonul.
Timp de 2 luni mi-a folosit vechiul iPhone ca alarma si iPod, fara SIM in el, bateria ma tinea si o saptamana. Ieri, cand mi-am luat telefonul (pe care il astept de doua luni si pentru care am fost pe o lista de asteptare de 3 saptamani) m-am hotarat sa dau un restart vechiului telefon. Si cum acum aveam si cheita pentru SIM m-am gandit sa pun si cartela de Orange in el. La jumatate de ora, aud ca am primit un mesaj. Prima intentie a fost sa ma uit la telefonul cel nou insa mi-am amintit ca am un sunet nou pentru mesaje. Ma uit la telefonul vechi: "Bun venit in Japonia! poti primi apeluri si poti transmite si primi mesaje scrise". Bine frate ca mergi dupa 2 luni si nu in ziua in care ajunsesem aici si eram pierdut in spatiu? Sau poate pentru ca iPhone-ul e compatibil si cu GSM si cu reteaua de date pe care o folosesc japonezii...?
Si sa nu va vina in cap sa imi trimiteti sms-uri ca platesc vreo 60 de centi sa citesc unul...

Pe curand...

Comentarii

Postări populare