Cursuri in semestrul 2

Spun in titlu semestrul 2, pentru ca e al doilea semestru de studii pentru mine, cand de fapt in Japonia e semestrul 1. Am tot spus ca aici scoala incepe in Aprilie si se termina in Martie. Semestul 1 de la ei e 2 la noi iar 1 la noi e 2 la ei. Eu am inceput scoala aici in semestrul doi de aceea o mare parte din cursuri pe care le-am avut au fost "B" iar semestrul asta ma ales "A".

Semestrul asta termin creditele pentru curs, de fapt am si 4 credite in plus. Ca sa termin masterul trebuie sa ma 30 de credite (nu 20 cum am zis in interviul din ziar, imi cer scuze de greseala de atunci). 18 credite din curs si 12 din seminar. Un curs are 2 credite (decit trebuie sa absolv 9 cursuri) si un seminar 3(trebuie sa absolv 4 seminare). Sunt obligat sa am un seminar pe semestru si neaparat seminarul profesorului cooronator. Deci in doi ani, 4 semestre termin cu seminariile. Semestrul trecut am avut 5 cursruri din care 4 saptamanale si unul intensiv, deci am acumulat 10 credite. Imi mai ramasesera 8, adica 4 cursuri. Insa mi-am ales 6 cursuri: 4 saptamanale si 1intensiv, cam ca semestul trecut. I Deci, semestrul asta studiez:

Advanced Soil Mechanics A - am studiat B-ul semestrul trecut. E cursul pe care l-am urat cel mai mult si la care am luat un B insa e cursul unui prof pe care il am in comisie la prezentarea dizertatiei ce e si prieten cu proful meu, deci ma duc la el, ca sa nu raman numai cu un modul din doua.
Advanced Soil and Foundation Engineering A - este cursul profului meu si este in Japoneza. La cursul asta trebuie sa merg pentru ca ne-a cerut proful. Semestrul trecut a fost ingrozitor. era fix dupa Soil Mechanics si e cam aceasi marie insa cu o alta palarie. Cursul asta e insa mult mai lejer dar nu inteleg nimic fiind in japoneza. Proful are power-point-urile in engleza insa explicatiile pe care le da sunt in japoneza. Din cand in cand mai da cate una in engleza...
Astea doua cursuri sunt vinerea, in perioada 2 si 3, fix ca anul trecut. Deci semestrul asta iarasi o sa urasc zilele de vineri.
Apoi mi-am ales Advanced Coastal Engineering pentru ca mi s-a parut interesant. Si cred ca e un subiect ce nu prea e discutat in Romania. Poate ma angajez inginer la ape... Cursul e tinut de unul din profesorii mei preferati, prodecanul pe probleme internationale si cred ca o sa fie un curs bun. Semestrul trecut cursul sau a fost singurul cu examen, semestrul asta are din nou examen insa nu e singurul.
Coastal Environament e un curs tinut de un fost elev al profului ce tine cursul de mai sus. Mi-a placut ideea ce a studia un curs de mediu pentru ca eu cred ca e important sa stii sa pastrezi mediu dupa ce construiesti sau imbunatatesti un mal. Proful e spaniol. E singurul prof ce nu e japonez pe care il am saptamana de saptamana. Si cursul asta are exame la final. Ca doar e invatacelul celui de mai sus.

Am ales si un curs intensiv. Cursurile intensive, se tin pe durata unei saptamani, doua perioade pe zi. Incep luni iar vineri ai examenul final. E destul de greu si de incarcat sa faci asa ceva, insa se merita pe deplin. Dupua o saptamana ai 2 credite.
Advanced Topics in Disaster Risk Management A. Semestrul trecut am ajuns din greseala la celalalt modul si mi-a placut la nebunie. Proful e american si are un curs fenomenal. Stiu ca o sa fie o saptamana de foc insa se merita.

Sincer abia astept sa incecapa semestrul si sa vad cum vor fi cele doua cursuri noi. Stiu ca o sa-mi treaca repede, insa acum sunt nerabdator. Am insa o dilema. Scoala incepe pe 6, intr-o vineri si nu stiu daca trebuie sa ma duc la cele doua cursuri prilictisitoare... sau incepem de luni...
Singura suparare pe care o am e ca nu ma pot inscrie la cursurile de japoneza. Insa din septembrie o sa fac numai asta pentru ca nu o sa mai am alte cursuri.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare