Pastele in Tokyo




Anul acesta toate sarbatorile au fost altfel pentru ca nu am fost acasa. Craciunul nu a fost Craciun iar Anul Nou a fost cu totul si cu totul altfel. De ziua mea am fost bolnalv si de aceea am tinut neaparat sa simt Pastele. A coincis cu Pastele petrecerea de primavara din camin (la care sunt acum) insa am vrut sa simt traditia noastra asa ca am rugat-o pe mama sa imi trimita cozonac si vopsea de oua si saraca mi-a trimis.

Asa ca saptamana trecuta am inceput operatiunea cozonac. Am luat jumatate de cozonac si m-am dus cu el la birou. Am servit doctoranzii, pe Hakan, pe prof si secretarele. Toti au zis ca e foarte bun si aromat insa una din secretare si proful mi-au zis ca e prea dulce. Asta cam asa e, avand in vedere ca dulciurile lor sunt sub orice critica, adica nu au niciun gust. Apoi am servit cu cozonac pe Morgan (americanul) si pe Pushkar (indianul) si pe mama de camin cu administratorul. Mama de camin, a facut poze si mi-a multumit, Morgan a cautat pe net despre cozonac ca sa ii dea detalii mamei lui iar Pushkar a mancat ca hapsanul. Nu mai zic ca eu fac exercitii in fiercare seara ca sa nu pun exra kg in plus ca mananc dulce  si m-am lasat de dulciuri de ceva timp.
Vineri am facut curatenie generala iar sambata am vopsit ouale. Am cumparat oua cu coaja alba, de accea au iesit cam roz. Insa eu zic ca mi-au iesit bine.

Paste fericit si fie ca lumina Inviereii sa va calauzeasca in viata! Hristos a inviat!
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare