Mash-up culinar

M-am lasat dus de val si am incercat sa gatesc ceva ce sa imbine doua tari total diferite. Initial vroiam sa fac un pilav insa am descoperit ca mucegaise asa ca am renuntat la orez si din ingredientele pe care le aveam am facut un fel de tocanita cu legume japoneze.
Pentru reteta am folosit: Ceapa, morcov, ciupercute, rosii, ardei, broccoli chinezesc, ou, pui, ulei de orez, sare, sos de soia si ichimi (boia japoneza).
 Am taiat ceapa marunt iar apoi morovul. Pentru ca nu am razatoare, am taiat morcovul in felii subiti pe care le-am taiat apoi in fasii (cat de subtiri am putut pana cand m-am plictisit) si le-am innabusit in apa cu ulei si sare.

 Am oparit o rosie (una ca sunt tare scumpe rosiile aici, mai ales ca nu e sezon) si am curatat-o de pielita si apoi am tocat-o. Am pus-o peste ceapa si morcov ca sa dea culoare si putin gust.
 Apoi am spalat ardeiul, l-am curatat si l-am taiat in jumatate. Am folosit jumatate din el, pe care am taiat-o fasii. Am adaugat ardeiul in tigaie.
 Am spalat puiul (300 de grame de pulpa de pui taiata micut) si l-am adaugat peste legume impreuna cu putin ichimi.
 Am spalat si curatat ciupercile si broccoli-ul chinezesc. Le-am adaugat din belsug in oala si am asteptat sa se innmoaie ca sa pot sa le amestec.
 Apoi am lasat descoperit sa mai scada ca toate legumele au lasat apa. Daca as fi facut pilav lichidul ala ar fi fost perfect pentru a fierbe orezul, insa cum orezul mucegaise, am lasat sa scada.
 Dupa ce a mai scazut un pic am adaugat un pic de sos de soia cu legume. Sosul de soia cu legume e un sos gros ce se foloseste pentru gust, in bucataria japoneza.
 In timp ce tocanita fierbea am batut doua oua si am facut un scrob. Scrobul l-am turnat peste tocanita. In Japonia am vazut la foarte multe feluri de mancare ca pun scrob/omleta in compozitie.
 Sper sa incercati si voi odata. Mie mi-a placut cum mi-a iesit cu toate ca ingredientele pot parea ciudate.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare