Cum te prezintit la interviul de angajare (in Japonia)

Scriam anul trecut despre viata japonezilor ca nu e deloc neprevazut. Ei au un drum bine stabilit din timp si stiu ce o sa faca toata viata. Scoala, scoala, scoala, facultate, interviu de angajare, serviciu de dimineata pana seara, de luni pana sambata, iesit la baut cu colegii, mers la curve, ajuns acasa, somn, copii, odihna dumica, pensionare, divort, si moarte.
Si pentru ca totul e organizat, acum incepe Job Hunting-ul asa ca facultatea a scos o brosura ce ajuta studentii sa aiba un comportament adecvat si sa fie pregatiti foarte bine pentru interviuri. Nu as fi pus niciodata mana pe ghidul ala, daca nu ma plictiseam odata la secretariat, cand il asteptam pe Hakan. Din ghid am sa postez doua poze: prima e despre cum trebuie sa te prezinti la interviu si apoi cum sa te comporti acolo.
Eu am ras cu pofta, sper sa va descreteasca fruntiile si voua.



Pe curand...

Comentarii

  1. E pe bune ce scrie în broşură... Eu am o colegă care şi-a căutat de muncă în primăvară, şi venea la şcoală în haine obişnuite, după care dispărea brusc şi apărea costumată în uniforma de recrutare (aşa îi zic japonezii). Şi ştiam toţi imediat că iar are interviu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu ca e adevarat ca ii vad pe astia la mine in laborator. Doar ca e foarte amuzant. mai ales ca iti zice sa te speli si sa ai camasa curata :D. adica chiar le trebuie notiuni din astea adat de basic

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare