Cei noi

Am uitat sa va povestesc de cei noi veniti in camin. Am asteptat momentul asta de multi timp pentru ca acum era vremea sa avem americani si europeni in camin. Am pus atatea asteptari in asta si de aceea am ramas foarte dezamagit. Nimic interesant sub soare. Am legat relatii colegiale cu 4 dintre noii veniti si o sa le fac un scurt rezumat in randurile ce urmeaza.
Si pentru ca duminica a avut loc o petrecere de bun venit pentru cei noi, la restaurantul de Okonomiaki, am zis sa v-i prezint pe cei noi.
1. Joey. E din China si e in anul intai student la master la constructii. De aceea am si intrat in contact cu el.  Yuichiro m-a rugat sa il ajut cu scoala, cu una, cu alta. Am fost cu el in campus, i-am aratat cladirea unde e proful lui si i-am dat sfaturi legate de cursuri. Are cateva cursuri pe care le-am avut si eu si i-am spus cum sta treaba. Pare destul de ok, insa e la fel ca toti chinezii pe care ii stiu: speriat de bombe.
2. Eliot. Coreanul-american e cea mai antipatica persoana pe care am cunoscut-o. E genul de om care crede ca le stie pe toate si se baga in seama cu toti. E la master la stiinte politice si cred ca o sa ajunga un politician de succes. Eu unul nu mai scap de el. Oricat mi-as schimba orele la care sa mananc el tot acolo e si cum ma vede cum striga dupa mine sa stau cu el la masa. Pentru ca a avut o iubita de origine romana crede ca stie mai multe despre Romania decat mine si ma contrazice de fiecare data cand spun ceva. De vreo cateva ori i-am zis ca la cat tupeu nesimtit are o sa aiba o cariera stralucita in politica si mi-a multumit. Concluzia? Nu stie sa citeasca printre randuri. Am aflat apoi ca el e crestin si incerca intr-o zi sa-mi "vanda" crestinismul. Cum l-a gasit el pe Iisus si cum viata lui a fost mai buna de cand e crestin. I-am zis sa lase discursul de misionar de-oparte pentru ca sunt si eu crestin si nu ma intereseaza secta lui.

3. Japonezul din New Jersey. Nu ii stiu numele dar stiu ca studiaza si el stiinte politice. E un anul 1 si nu vorbeste japoneza. A incercat sa ma fraiereasca ca e din New York da apoi a zis ca e din Jersey. Poate ca nu stie ca noi romanii stim geografie si incerca sa imi zica asa cam pe unde sta el. E speriat de bombe si rade aiurea. Nu am intrat in discutii filozofice cu el ca e prea mic si nu cred ca il duce capul.
4. Japonezul din California. Asta e mascota caminului. L-am vazut prima data intr-o dimineata, la micul dejun. Era in pijamale si cu sapca in cap. Am zi oau! Asta tine mult la imagine... Apoi la cina, eram cu Morgan la masa cand a aparut administratorul cu el. Ca cica e din California si sa se cunoasca. Avea un tricou lalai pe el, sapca si niste pantaloni din aia pana dar cu turul jos. Era atat de caraghios. Se vrea un fel de hip-hoper urban. Doar ca are picoarele scurte tare si cu pantalonii aia cu turul jos arata si mai caraghios. Mereu se aseaza la masa cu noi dar nu vorbeste cu nimeni. Pare cam speriat de bombe si nu stie de ce nu roim noi in jurul lui, ca el e cool! Cica e la SILS. Ce e SILS-ul? E pe aici o facultate pentru prosti. Adica e de stiinte libere. Un fel de liceu dar la nivel academic. Inveti despre orice si pana in anul 3 ai timp sa iti dai seama pe ce sa te axezi. E la moda mare pe aici..
5. E un tip din Hong-Kong ce e la master la biologie si a facut facultatea la Buffalo. Pare foarte de treaba. Pana la petrecere nu il cunoscusem insa imi spusese Yuichiro de el. Pleaca dimineata la 7 si se intoarce la 9 seara in camin si de aceea nu prea l-am vazut. Poate ca o sa mai am ocazia sa stau de vorba cu el pe parcurs.
6. Mai sunt doi tipi: un chinez si un japonez cu care nu am vorbit niciodata. I-am vazut pe la masa, insa nu stiam daca sunt noi sau sunt de mai mult timp in camin. Nu stiu ce studiaza dar sunt sigur ca sunt bobocoi.
Cam astia sunt cei pe care i-am observat. Or mai fi si altii dar nu i-am vazut.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare