joi, 18 octombrie 2012

Fantastic 4

Am terminat ceea ce mi-am propus si anume sa vad toate filmele cu super eroi Marvel pe care nu le-am vazut. Pot spune ca filmele din seria Iron Man mi se par cele mai bune iar cele din seria Fantasc Four cele mai proaste. Inafara de Jessica Alba care e acolo pentru ca e frumoasa, filmele nu au altceva. Efectele speciale sunt proaste si actiunea e de film de duminica dupamasa. De aceea am si fost surprins cand am citit ca in 2014 vor face si o continuare.
Pe langa efectele speciale proaste (cel putin in primul film) un alt lucru ce face filmul sa fie mediocru e telenovela din spate. Inteleg ca scenaristii aleg o parte interesanta din benzile desenate dar filmul al doile a jenant. Toata povestea cu drama ca nu au dreptul la o zi normala si nu au viata privata a fost prea mult. Apoi nu stiu ce ce in Avengers l-au folosit tot pe Chris Evans ce e si Torch in Fantastic Four. Ok, aceste doua povesti nu se intersecteaza, ca altele, insa Torch mai apare si in povestile cu Spider Man deci o sa fie o droaie de Evans in serii. Singura explicatie e ca cineva e fan patratele lui Evans pentru ca nu e un actor prea bun.
Concluzia? Nu asda bani sa merg la cinema sa vad a treia parte. E mai sanatos sa o vad acasa, in pat la laptop sau tableta.
Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (228) de-ale mele (177) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)