16 sculpturi si o plimbare

A inceput Golden Week si nu mi-am facut mari planuri pentru mini-vacanta. Am ales sa ma odihnesc pentru ca in ultimul timp nu prea am apucat sa fac asta, si pentru ca e frumos afara, am ales sa ma plimb prin zona in care locuiesc.
De mai mult de un an jumatate locuiesc in Hanakoganei si niciodata nu am vazut cele 16 sculturi realizate de un artist local, ce sunt expuse pe aleea ce uneste statia Kanakoganei si Kodaira. Pe o distanta de 3.2 km, in parcuri sau in spatii amenajate pe marginea aleei se gasesc aceste mici opere de arta. Asa ca sambata, am luat-o la picior si le-am fotografiat pe fiecare in parte.

 Saito Sogan s-a nascut in Tokyo 1889, absolvent de scoala de arta, sectie de pictura occidentala. In 1913, pleaca in Anglia si studiaza sculptura la Royal Academy si de unde se intoarce in Japonia in 1916. In 1943, se stabileste in Kodaira din 1935, membru al Academiei Imperiale de Arta. A decedat in 1974, in Kodaira.



Vizualizare hartă mărită

Va invit sa admirati cele 16 sculpturi, in continuare:






















Pe curand...

Comentarii

Postări populare