Clubul vaduvei negre

Acest articol este despre o constatare pe care am crezut ca am facut-o numai eu, insa am descoperit cu amuzament, ca o facuse si Hakan. De aceea, nu voi folosii nici un nume, inafara de al lui, pentru ca nu vreau ca cineva curios sa isi vada numele printre aceste cunvinte in romana si sa se gandeasca sa le traduca. E pur si simplu barfa despre ceea ce se intampla pe aici, e amuzametn.
Am vrut sa sciu mai de mult despre asta insa m-am razgandit. Dar dupa ce am vazut ca nu sunt singurul care a observat ceea ce se inampla, si pentru ca barfa tranfsorma o simpla observatie in ceva amuzant, am decis sa mai dau o sansa subiectului si sa il postez pe blog.
Nu are nimic de a face cu japonezii, nu este vorba despre cultura, ci este doar o poveste amuzanta despre niste baieti in calduri

In drum spre seminar house-ul la care am fost saptamana trecuta, nu mai stiu cum, dar venise vorba de colegii mei de camin. Hakan mi-a zis ca ar vrea sa imi spuna ceva insa ii este teama ca o sa ii spun pesoanei despre care vrea sa imi spuna. Nu aveam cum sa il fac sa se deschida fata de mine pentru ca nu ne cunoastem de mult timp, si cu toate ca devenim prieteni sunt inca multe lucruri pe care nu le stim despre noi. Insa am spus ca nu strica daca incerc.
I-am spus ca eu si baietii din camin nu avem decat o relatie de politete si de amicitie colegiala, ca nu sunt atat de bun prieteni cu ei pentru ca nu sunt genul meu de oameni. Atunci a devenit interesat si m-a intrebat de ce. Raspunsul meu a fost simpul, sunt niste copii si gandesc ca niste copii. De exemplu sunt mai toti indragostiti de aceasi tipa. Hakan a inceput sa rada si mi-a spus ca despre asta vroia sa imi spuna.
Mai tarziu, in acea ceara am hotarat sa gasim porecle pentru perosanele desprecare vorbim pentru ca sa putem sa facem misto de ei mereu, chiar cand ei sunt aici. Atfel persoana de care 3 tipi sunt intdragostiti am numit-o Vaduva Neagra, iar pe baieti: Varza, Sobolan si Nas si mai e o tipa in grupul vesel, Lezbianca nebuna.
Mai avem cateva porecle pentru cei din laboratori ca: Blonda - e unul din tipi care e vopsit sate, Zana Maseluta - e un tip ce are dantura naspa si Ochi - e o tipa ce ne-a spus ca numele ei inseamna Pupila.
Si acum sa inceapa povestea (barfa). Toti studentii internationali de anul 1, indiferent de specializare fac ore impreuna. Asta pentru ca sunt umai 20 si oricum obiectele sunt aceleasi (matematica, mecanica, chimie, etc). In tot acest grup exista o tipa mai rasarita (Vaduva Neagra) si una foarte de treba (Lezbianca nebuna) iar in rest sunt numai baieti. Asa ca toti, inclusiz lezbianca, graviteaza in jurul vaduvei. Toti sunt ca oitele in spatele ciobanului, cand merg la ore, sau la cantina. Cel mai indragost e Sobolanul, care nici macar nu e in grupul lor, pentru ca e masterand, insa a cunoscut-o la orientari. El sufera cel mai tare pentru ca vaduva e prietena foarte bua cu Nas si dispera cand il vede pe Varza ca se da la ea. Oricum sobolanul are si o imaginatie bogata, pentru ca el stie numai ce se vede pe facebook (of, facebook-ul asta) si banuieste ca toti sunt draguti si atenti non-stop cu vaduva pentru ai cadea in gratie. Si pentru a nu ramane in urma, ii trimite mesaje private siropoase ca: nu mai am inima, pentru ca tu mi-ai luat-o. De unde stiu? Am intrat de pe laptopul lui si am citit conversatia cu vaduva si am ras de nu am mai putut. Imi place la nebunie sa fac misto de el si sa ii spun ca nasul si vaduva se plimbau de mana prin campus, sau ca lezbianca a sarutat-o pe vaduva doar ca sa demonstreze cat e ea de cool sau ca varza e mereu saritor si ii face temele vaduvei si asta ii scoate din miniti. Insa pe mine ma amuza iar a doua zi, la birou ii povestesc lui Hakan.
A fost o poveste amuzanta acum doua saptamani cand Hakan ne-a invitat pe toti la un restaurant turcesc. Eu nu stateam bine cu banii si am refuzat invitatia insa nu stiam cine va venii. Apoi Hakan mi-a povestit ca initial toti il refuzasera, mai putin vaduva, si cand au aflat ca ea vine, au aparut cu totii. Apoi, saptamana trecuta au mers cu ea la nu stiu ce festival, legat de licee, pentru ca ea mergea cu sora ei mai mica iar zilele trecute toti au mers cu Nas sa isi ia chitara pentru ca mergea vaduva.
Sunt niste chestii puerile insa sunt atat de amuzante...
Acum vaduva e racita si mai toti ii dau mesaje pe wall pe fb sa vada cum se simte...
Si ce mai au in comun ceva: il urasc pe Hakan.
In primele saptamai, vaduva, care de fapt e o fata foarte draguta (si atat, e un om bun, nu o frumisete) s-a oferit sa il ajute pe Hakan sa comleteze niste documente pentru banca. Si pentru ca au plecat impreuna, acum toti au impresia ca Hakan o vrea. Doamne cat misto mai fac si de Hakan cu asta...
Si cum povestea asta nu o sa se termine prea curand, va fi mereu un subiect de sicutie intre noi.
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare