Dexter

A fost odata ca niciodata un serial ce era serialul meu preferat. Abia asteptam sa inceapa si devoram episoadele. L-am inceput intamplator, vazand o relama la el pe cand eram in anul doi. Pe yahoo messenger era o reclama la sezonul doi ce tocmai incepea. Asa ne-am cunoscut si asa l-am devorat episod de episod pana acum doi ani cand mi s-a parut ca se lungeste prea mult.
Am vazut luni de luni fiecare episod din sezonul final, pana la ultimul episod pe care l-am vazut foarte tarziu. Asta si pentru ca am fost plecat doua zile iar apoi nu am avut acces la internet. Dar si in ziua in care am apucat sa incarc episodul am asteptat pana seara sa-l vad. Imi era frica. Dexter a fost un serial in care personajul principal era un personaj negativ asa ca erau mari sanse ca serialul sa se termine cu executarea lui Dexter. Sunt incantat cu finalul ales de scenaristi, insa imi pare rau de personajele pierdite pe drum.
A fost un serial ce a facut istorie si episodul final s-a intrecut pe sine. O sa-mi lipseasca!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare