Back in Tokyo


Aseara m-am intors din excursia de 6 zile din Kansai. Doua zile au fost pe drumuri iar cele 4 zile de vizitat au fost intense.
Acum sunt ca un burete ce a acumulat si a acumulat apa si e atat de greu iar daca il ridici sau misti, pierde toata apa. Asa ca trebuie sa stau si sa rumeg un pic tot ce am vazut, sa imi pun gandurile in ordine alfabetica si sa ma linistesc. Aseara nici nu mai stiam unde sunt: in camera de hotel, in camin, in ce oras, sau in ce zi?
Azi am pus cateva poze pe faceboo iar de maine o sa incarc incetul cu incetul poze pe pagina de facebook a blogului. Pe drum mi-am luat notite pe tab;eta cu tot ce am vazut si o sa le transform in articole. Ceea ce pot spune la cald, e ca am descoperit ca Nara e Paradisul meu iar ca Kyoto e cel mai frumos oras pe care l-am vazut pana acum. Nu ma asteptam sa fie un oras in toatalitate vechi, nu am ramas dezamagit de cladirile moderne ce se ridica pe langa cele vechi, pentru ca sunt constient ca in secolul XXI nu poate exista un oras 100% vechi, ci se pastreaza doar strazi sau cartiere.
Aseara abia asteptam sa ajung in camin, insa azi imi doresc sa fi fost iarasi in Kansai...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare