Paste cu pui, bambus si spanac in sos de iaurt cu cascaval

Pentru reteta aceasta m-am inspirat de o lo reteta gatita de Bucatarel, odata cand am fost pe la el, insa ma schimbat kaiserul cu puiul si am adaugat bambusul, pentru ca era curios ce gust va da. Bambusul e acolo doar pentru gust, pentru ca nu se observa aproape de loc in mancare, avand aceasi culoare cu pastele si sosul.
Pentru paste am folosit ziti, acele paste de tip macaroane, ma gorase si taiate scurt.
Am pus in tigaie niste ulei de masline si am prajit niste usturoi
 Cand usturoiul s-a inmuiat am adaugat pieptul de pui taiat bucati mici. Pieptul de pui l-am tinut la bait cu sare, piper, putin curry si zeama de lamaie, timp de cateva ore, la frigider

 Cand puiul a inceput sa se prajeasca am adaugat frunzele de spanac si le-am lasat sa se inmoaie
 Apoi am adaugat si bambusul
 Am adaugat iaurtul amestecat cu doua oua batute si casccaval ras si l-am lasat sa se coaguleze usor si sa scada.
Pofta mare!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare