Kinki

Am plecat. 6 zile in Kinki. E excursia pe care mi-o doream de dinainte sa ajung in Japonia. Kansai, sau Kinki este zona de sud-centru a insulei Honshu (insula centrala) a Japoniei. In regiune se afla orasele Osaka, Kyoto, Nara si Kobe, orase pe care le voi vizita in aceste zile.
Din acest motiv o sa lipsesc usor din peisaj. Am pregatit doua articole pentru saptaman asta, unul pentru miercuri si unul pe vineri, insa o sa incerc sa fiu activ pe pagina de facebook a blogului, unde o sa postez poze din frumoasele locuri pe care o sa le vad.
Kinki e cea mai frumoasa zona a Japoniei si unul din locurile mele preferate de pe pamant. Cand eram mic si ma gandeam la locurile pe care o sa vreau sa le vizitez candva, asta era unul din ele. Pentru mine asta e Japonia.
Asa ca am mari asteptari de la excursia asta si ii multumesc Oanei pentru ca ea a facut sa asta sa se intample.
V-am pupat!
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare