Filme sa va tina de urat pana ma intorc :)

Am revenit cu un articol despre filme. Nu stiu ce se intampla cu serialele dar sunt in pauze si din cate am, am ajus la cate un serial pe zi. Si inainte de culcare mai vad un film. In ultimul timp am vazut niste filme pe care imi doream sa le vade mai dedemult si nu apucase.
1. Anna Karenina. De cand am citit un articol despre film am zis ca trebuie sa-l vad. In primul rand era un alt film al Keirei Knightley facut de Joe Wrigth. Acestia au mai colaborat la Antonement si Pride & Prejudice, amandoua niste filme ce mi-au placut mult. Apoi a fost sitrea cu bijueriile. Filmul se anunat ca o expozitie de bijuterii foarte scumpe. Apoi, in decembrie, am vazut intr-un mall o expozitie cu recuzita din film: costume si bijuterii, intr-un mic muzeu afat la intrarea in multiplex. Pentru asta filmul a si luat un oscar, la costume, Jacqueline Durran a reusit asta, dupa ce a mai fost nominlaizata la filmele amintite mai sus.
Povestea o stie toata lumea, cred. Daca nu din roman, din celalalte ecranizari. Numai Greta Garbo a jucat in doua... Eu zic ca e o ecranizare reusita, cu actori frumosi si buni ce merita vazuta.


2. Hitchcock. Cum sa nu ved un film despre regizorul meu preferat creand unul din filmele mele preferate. Si cum sa nu-l vad cand joaca Sir Anthony Hopkins si Helen Mirren?
Filmul prezeinta povestea din spatele filmului Psycho, cel mai bun horror din toate timpurile, filmul in care nimeni nu a crezut, cel ce i-a schimbat viata si traiectoria lui Hitchock.
Eu nu am stiut poveste filmului deci mi s-a parut foarte interesante povestile astea de culise. Sa fiu sincer, nici multe despre viata persoanala a lui Hichcock nu stiam asa ca m-a captivat. Si e un film bun. Iar Hopkins ca Hitchcock e genial. Astada actor mare. Si machiajul perfect. Merita Oscarul la care a fost nominalizat.


3. Taken 2. MI-a placut Taken 1. Si am crezut ca 2 o sa fie dupa modelul Buterfly Effect, adica aceasi poveste, alte persoanje... Nu aceasi poveste aceleasi personaje. Pe bune? Te lasi rapit si a doua oara? Si ce mi-e frica... In Alchimistul, Coelho scria ca se se intampla odata se intampla odata, ce se inampla de doua ori, sigur se intampla si a treia oara. Si dupa finalul deschis ma astept la o a treia parte in Europa de Est. Eventual in Romania...
Oricum filmul e antrenant, Istamului e mai mult decat un oras, e un personaj in film. E simpaticut, dar treci de absurdul situatiei.


4.Parker. Vinovat! Imi plac filmele cu hoti si filmele lui Jason Statham. Si cand ma apare si J Lo pe post de Statham Girl, e de bine. Oricat de prost sau mediocru ar fi filmul. E un film antrenant, asa de vazut noaptea la cinema. Un film cu hoti, un film despre razbunare si principii. Mi-a placut mult.


5. Movie 43. S-au saturat si producatorii de la Hollywood de scenarii proaste. Asa ca au cumparat cateva scenarii din astea si impreuna cu cateva nume mari din industria asta au facut cateva filme scurte ce le-au pus la un loc. Cred ca s-au distrat si s-au razbunat. Le-au arata ca scenariile lor sunt de rahat si nici actori de Oscar nu il scot la suprafata. Cum poti sa faci un scenariu despre un tip ce are in loc de amigdale coaie? Si se duce la o intalnire cu o tipa ce se uita numai la asta. Sau un scenariu despre o prima intalinre bazata pe jocul Adevar si Provocare, ce duce la provocari timpite sau un film despre prima mentruatie a unei fete? Cred si eu ca s-au razbunat si le-au facut scrut metraje sa vada cu totii ce le debiteza mintea unor scenaristi. Eu sunt tanar si mi-am permis sa il vad. Nu simt ca am pierdut timpul aiurea. E prost,e cel mai prost film posibil si asta e si ideea.


6. Identity Thief e o comedie cliseu. E comedia clasica americana realizata pe calapodul lor. Singurul lucru care difera de fiecare data e tema. Comedia de fata are o tema destul de serioasa: furtul de identitate. Americanii se lupta cu asta destul de serios, la noi nu e o problema atat de serioasa, insa trebuie sa fim atenti la lucrul asta. Eu din filmul asta am inteles ca nu e bine sa iti dai datele la telefon, cu toate ca se prezinta a fi cineva de la o agentie guveranmentala. E o problema, vin la voi la sediu. Mai sigur...
Eu am alesc comedia asta pentru Melissa McCarthy pe care o plac. Bubulina asta e simpatica si talentata.


7. Cirque du Soleil: Worlds Away. Sunt fan Cirque du Soleil. Posibil ca intr-o viata anterioara am fost cascador la circ altfel nu imi explic cum sunt atat de fascinat de lumea circului. Cand am ajuns in Japonia Cirque du Soleil si-a inchis pravalia de langa Disney Resort si atunci au venit in Romania. Acum au un turneu prin Japonia, insa biletul e usor cam peste bugetul meu. Daca ar fi fost un alt spectacol as fi mers, dar ceea ce au acum nu prea m da pe spate. Asa ca am ramas cu acest film produs de  James Cameron. Pacat ca nu l-am vazut 3D, cred ca experienta era si mai si. Filmul prezinta 7 spectacole ce s-au jucat la Las Vegas in 2011, deci este o fimare a specacolelor, puse impreuna, intr-o poveste frumoasa.


Pe curand...

Comentarii

Postări populare