Mitsuya Cider

A venit timpul sa va mai prezint din placerile mele vinovate si anume sucurile ciudate pe care le incerc prin Japonia. Mitsuya Cider este una din cele mai populare sucuri acidulate din Japonia. Eu stiu ca cidru e o bautura usor alcolica, facuta din fermentarea fructelor si in special mere. Insa in Japonia si in Korea, cidrul e o bautura acidulata ce seamana la gust cu Sprite dar si cu Ginger ale, adica un suc pe baza de lamaie, lime si ghimbir deci este ceva minunat, e unul din cele mai bune sucuri pe care le-am baut vreodata.
Sucul a aparaut in 1884, si este produsa de Asahi, merge bine cu vodka, si pe langa varianta originala, din cand in cand mai apar difeite sortimente. Nu le-am incercat pe toate pe care au aparut, insa am vreo cateva.

Limonada, sau apa cu lamaie, de care beau doar fotomodelele. Tipul asta de Mitsuya e numit water, si nu dirru, insa are acelasi logo ca cidrul, deci in bag in aceasi categorie.
Mitsuya Cider cu aroma de pepene galben a aparut undeva in vara, cand apar toate sucurile de pepene galbem. Asta mi-a placut mult, pentru ca era un pic cremos si avea pulpa de pepene.
Mitsuya Cider cu aroma de mar, apare in vara spre toamna. Sucuri cu acid pe baza de mere rosii nu prea am baut, si asta mi s-a parut interesant.
Aroma de piesicuta, apare in primavara, prin mai, odata cu toate sucurile de piersica. Japonezii sunt innebuniti dupa sucurile de persica, deci nu se putea sa nu aiba si Mitsuya unul.
Ultimul si cel mai nou sortiment incercat, e Mitsuya Cider de prune japoneze. Asta a aparut odata cu inflorirea copacilor de prun, undeva la inceputul lunii acesteia. Nici suc de prune nu am mai baut pana acum si mi s-a parut interesant. Era aromat si foarte energizant.
Sper ca v-a placut si suita de Mitsuya Cider pe care v-am prezentat-o si o sa mai revin cu alte sucuri incercate intre timp.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare