Salata cu taitei de orez si creveti

Astazi va propun o salata pe care mi-am pregatit-o vineri pentru cina.
Salata e inspirata din gustarile pe care le-am avut la izakaya si dupa o poza pe care am vazut-o pe ambalajul taitelior. In sugestia de prezentare nu existau rosiile insa avea scoici. As mai fi adaugat si crizanteme, pentru ca in Japonia se servesc in salata, insa nu le-am mai vazut in supermarked ce vreo luna. Cred ca nu e sezon pentru ele.
Pentru salata am folosit salata creata, ardei gras rosu, rosii cherry, sparanghel, taitei de orez si creveti.
Taiteii i-am fiert 2 minute in apa cu sare si apoi i-am racit, crevetii i-am cumparat deja preparati iar sparangelul l-am prajit in putin ulei de masline, dupa care l-am pus intr-un prosop de hartie pentru a absorbii surplusul de ulei iar totul a fost asezonat cu sare si ulei de susan (pe care il iubesc).
Pofta mare!
Pe curand...

Comentarii

  1. Am facut si eu o salata cu creveti si taitei de orez, la care am adaugat si bucati de crab. Delicios!

    www.crayonmap.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai găsit inspirata la mine pe blog :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare