luni, 25 martie 2013

Salata cu taitei de orez si creveti

Astazi va propun o salata pe care mi-am pregatit-o vineri pentru cina.
Salata e inspirata din gustarile pe care le-am avut la izakaya si dupa o poza pe care am vazut-o pe ambalajul taitelior. In sugestia de prezentare nu existau rosiile insa avea scoici. As mai fi adaugat si crizanteme, pentru ca in Japonia se servesc in salata, insa nu le-am mai vazut in supermarked ce vreo luna. Cred ca nu e sezon pentru ele.
Pentru salata am folosit salata creata, ardei gras rosu, rosii cherry, sparanghel, taitei de orez si creveti.
Taiteii i-am fiert 2 minute in apa cu sare si apoi i-am racit, crevetii i-am cumparat deja preparati iar sparangelul l-am prajit in putin ulei de masline, dupa care l-am pus intr-un prosop de hartie pentru a absorbii surplusul de ulei iar totul a fost asezonat cu sare si ulei de susan (pe care il iubesc).
Pofta mare!
Pe curand...

2 comentarii:

  1. Am facut si eu o salata cu creveti si taitei de orez, la care am adaugat si bucati de crab. Delicios!

    www.crayonmap.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai găsit inspirata la mine pe blog :)

    RăspundețiȘtergere

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (228) de-ale mele (177) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)