Google Street View

Zilele trecute s-a lansat Google Street View pentru Romania. Am asteptam momentul asta cu sufletul la gura pentru ca asta vara, cand am fost acasa, m-am intalnit in trafic cu masina google de 4 ori. Prima data am vazut-o cand alimentam la benzinaria OMV de pe Mioritei (fostul Ciao), apoi in sensul giratoriu de la Autogra, in sensul giratoriu de la pasajul subteran si in Margineni. Insa nu am fost fotografiat niciodata. Fotografiile din oras au fost luate in iulie, o luna mai devreme, iar cele de pe Calea Moinesti, au fost luate in august, insa se pare ca atunci cand m-am intalnit eu cu masina nu fotografia.
Deci daca tineti minte ca v-ati intalnit cu masina google prin oras, si tineti minte unde, poate aveti norocul sa fiti imortalizati in fotografiile luate.


Pe curand...

Comentarii

Postări populare