Fifty Shades of Grey

De ce cititi o carte?
Eu citesc de curiozitate. Sunt curios cum scrie un nou autor, sunt curios ce-a mai scris un autor pe care l-am mai citit sau sunt curios cum continua o poveste pe care am citit-o in trecut. Da, sunt curios. Mi se zice mereu: "Horea, curios mai esti!", "Horea, curiosii mor repede!". De asta am citit si Fifty Shades of Grey, de curiozitate. Eram curios sa vad ce e cu seria de carti care a intrecut la vanzari cartile din seria Harry Potter, eram curios cat de sexy poate sa fie un roman iubit de nevestele disperate, eram curios ce e atat de special la cartea asta ca se vorbeste despre ea peste tot: in filme, seriale, emisiuni tv, bloguri, ziare, etc. Eram curios cum e scri un roman ce ar fi putut fi usor publicat in colectia "Love Plus" - colectie de romane a la Sandra Brown ce se gaseau de vanzare, imediat dupa revolutie, la tarabele de ziare.
Romanul e usor de citit iar povestea e destul de intriganta. Sunt curios cum o sa se termine totul, si de aceea cat de curand o sa citesc si celalalte doua romane din serie, insa pana atunci am nevoie de ceva mai bun. E o carte slabuta, mediocra, cu o tema curoajoasa dar atata tot. Cand citesti o carte, ai asteptari sa inveti ceva nou, eu am citit-o in engleza (am descarcat-o gratuit de pe internet) si pot spune ca am invatat cateva cuvinte noi si astea doar din sfera S&M, ca in rest mai nimic. Erectii jenante in tren si cateva idei de aplicat.
Sunt curios cum o sa fie adaptarea filmului, pentru ca romanul se bazeaza mult pe gandurile personajului principal si pe e-mailurile trimise intre cei doi, iar actiunea se limiteaza in proportie de 70% la scene de sex, scene ce sunt interesante tocmai pentru ca ne sunt prezentate gandurile ei, o novice in  domeniu. Mi-as imagina un film frantuzesc facut dupa acest roman, dar unul la Hollywood? Sunt curios...
Pe curand...

Comentarii

  1. Pentru curiosi:http://www.youtube.com/watch?v=drDSJ1ECizc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ti-ai facut un profil de blogger doar pentru asta...
      mai bine curios decat sa traiesc pe principiul crede si nu cerceta. curiozitatea a dus la descoperirea multor lucruri, deci nu iti inteleg comentariul

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare