miercuri, 20 februarie 2013

Fifty Shades of Grey

De ce cititi o carte?
Eu citesc de curiozitate. Sunt curios cum scrie un nou autor, sunt curios ce-a mai scris un autor pe care l-am mai citit sau sunt curios cum continua o poveste pe care am citit-o in trecut. Da, sunt curios. Mi se zice mereu: "Horea, curios mai esti!", "Horea, curiosii mor repede!". De asta am citit si Fifty Shades of Grey, de curiozitate. Eram curios sa vad ce e cu seria de carti care a intrecut la vanzari cartile din seria Harry Potter, eram curios cat de sexy poate sa fie un roman iubit de nevestele disperate, eram curios ce e atat de special la cartea asta ca se vorbeste despre ea peste tot: in filme, seriale, emisiuni tv, bloguri, ziare, etc. Eram curios cum e scri un roman ce ar fi putut fi usor publicat in colectia "Love Plus" - colectie de romane a la Sandra Brown ce se gaseau de vanzare, imediat dupa revolutie, la tarabele de ziare.
Romanul e usor de citit iar povestea e destul de intriganta. Sunt curios cum o sa se termine totul, si de aceea cat de curand o sa citesc si celalalte doua romane din serie, insa pana atunci am nevoie de ceva mai bun. E o carte slabuta, mediocra, cu o tema curoajoasa dar atata tot. Cand citesti o carte, ai asteptari sa inveti ceva nou, eu am citit-o in engleza (am descarcat-o gratuit de pe internet) si pot spune ca am invatat cateva cuvinte noi si astea doar din sfera S&M, ca in rest mai nimic. Erectii jenante in tren si cateva idei de aplicat.
Sunt curios cum o sa fie adaptarea filmului, pentru ca romanul se bazeaza mult pe gandurile personajului principal si pe e-mailurile trimise intre cei doi, iar actiunea se limiteaza in proportie de 70% la scene de sex, scene ce sunt interesante tocmai pentru ca ne sunt prezentate gandurile ei, o novice in  domeniu. Mi-as imagina un film frantuzesc facut dupa acest roman, dar unul la Hollywood? Sunt curios...
Pe curand...

2 comentarii:

  1. Pentru curiosi:http://www.youtube.com/watch?v=drDSJ1ECizc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ti-ai facut un profil de blogger doar pentru asta...
      mai bine curios decat sa traiesc pe principiul crede si nu cerceta. curiozitatea a dus la descoperirea multor lucruri, deci nu iti inteleg comentariul

      Ștergere

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (228) de-ale mele (177) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)