Fashion Victim (8)

Mai mult ca sigur acesta e ultimul articol din categoria Fashion Victim si asta nu pentru ca am vazut tot ce se putea vedea, ci pentru ca am o problema cu telefonul. Am avut telefonul cracuit, si nu numai pentru a-mi instala apicatii moca sau pentru a avea noi functii interesante, ci pentru ca in Japonia iPhone-urile, ca toate telefonele au sunet la camera, indiferent ca esti pe silentios sau pe un alt profil. Sunetul la camera nu se poate scoate pentru ca exista obsedati sexual ce pozeaza pe sub fustele femeilor. Cum nu exista jailbrak pentru iOS 6.11 la iPhone 4s si nici nu se stie cand sau daca o sa apara, telefonul meu face "click" la fiecare poza. Nu renuntat eu la jailbrak si nu ii faceam update la soft daca nu imi murea telefonul acum doua saptamani.
Noroc ca am mai avut trei exponate prinse in faunza urbana pana la momentul respectiv.
Tipul din imagine nu m-a "impresionat" numai cu poncho-ul din plus mov, cu modele de iarna, ci si cu faptul ca era incaltat cu sandale traditionale, cand afara erau maxim 6 grade. Nu stiu cum nu ii inghetasera picioare, cand era aproape descult...

Da, e un tip, nu e o tipa. Vopsit blond si cu o pata roz in cap, mi-a sarti in evidenta initial cand i-am vazut brelocul cu cap de mort imens, ce se balanganea la poseta. Nu mai zic de pantalonii negrii cu imprimeuri galbne, geaca negru cu roz si adidasii negri cu alb si roz. Era in lumea lui...

Ceea ce nu se vede in poza, sau ceea ce pare a fi o bluza mai lunga, ce ii ajunge undeva deasupra genuchilor, e de fapt un maieu, pus cu susul in jos, ce ii ataran din talie. OK, eram in fata Univeristatii de Fashion, deci nu ma mira ca tipul era imbracat asa. Poseta de dama, mare si neagra, geaca de piele cu hanorac pe dedesupt, skinny jeans si ghete inalte, erau oarecum ceva normal, insa maieul ala l-a facut candidatul ideal pentru ultimul articol din aceasta categorie.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare