Fanta in Japonia

Dupa succesul articolului despre Pepsi, m-am gandit sa scriu un articol despre Fanta, alt suc ce are parte de editii limitate si sezoniere in Japonia. Cred ca am ratat cateva sortimente, in primele doua luni, cand nu aveam telefon si nu faceam poze la tot ce mi se parea altfel, dar si asa, am cateva sortimente ce vor srarnii curiozitati.
Trebuie sa spun ca in Japonia cel mai popular sortiment de Fanta nu e cel de portocale, ca la noi, ci cel de struguri rosii. Ceea ce la noi se numeste Fanta Madness, se numeste aici Fanta Grape si e sortimentul ce se vinde peste tot. De exemplu, daca iti iei fanta la Macu Donaldu, il primesti pe cel de struguri. Fanta de portocale e chiar greu de gasit. Am cautat zilele astea sa cumpar unul dar nu am gasit in drumul meu.


O sa impart articolul in doua categorii: Fanta sezoniera si editii limitate.
Cele sezoniere apar in fiecare an, cand e sezonul acelor fructe, de exeplu, in februarie, cand vremea se incalzeste si lumea incepe sa raceasca apare Fanta de lamaie si miere. Am incercat acest sortiment anul trecut si abia astept sa il vad din nou in magazine:
In mai apare Fanta de piersici. Nu e singurul produs de piersici ce apare in acea perioada, de la sucuri naturale, la branduri locale, toti scot editii limitate cu acest fruct. Nu am gasit poza facuta de mine la acest sortiment, dar am gasit una pe net:
In Octombrie apar capsunele si odata cu ele si un nou sortiment ce se vrea o crema de capsuni:
In martie am vazut primul sortiment de Fanta, editie limitata. Atunci nu am inteles ce se intampla: designe-ul era diferit, aratand foarte ieftin. Apoi am vazut ca asa sunt editiile limitate.
Prima pe care am incercat-o a fost editia cu mix de fructe:
Toamna, odata cu coacerea strugurilor a aparut fanta de struguri galbeni (aurii). Cred ca a fost unul din sortimentele mele favorite.

Ultima aparitie e tot de struguri (v-am zis ca astia au ceva cu strugurii si fanta) si de data asta sunt struguri verzi. Fanta Muscat are gust de must. Adevarul e ca am simtit lipsa mustului de doua toamne incoace:
Am pastrat pentru final un sortiment ce pastreaza designe-ul original, insa in sticla editiilor limitate. Fanta funmix cand apare, cand dispare si e cea mai tampita aroma posibila. Ce faci cand esti la o petrecere, nu mai e cola, nici pahare curate si ti-e sete? Iei fanta. Stiti gustul ala ciudat de cola amestecat cu fanta de portocale? Ei, asta e funmix-ul lor. Oribil.
Cum apar sortimente noi, cum va anunt.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare