30 Rock


Au avut americanii odata un serial de comedie bun: umor inteligent, ironie si situatii hilare. Ghinionul a fost sa fie produs de NBC, post ce in ultimii ani e in cadere libera. Tina Fey e genialal iar distributia a fost buna. Ideea show-uli: despre culisele unei televiziuni, ironizand tot ce se intampla. Nu o sa mai fie asa ceva curand, nici macar Episodes nu e atat de bun, cu toate ca e pe cablu ci cam are aceasi idee, si e produs de englezi.
S-a terminat, e un episod in istoria serialelor americane si imi pare bine ca am gacut parte din acest episod. La revedere Liz Lemon, la revedere Jack Donaghy. Pam pa Jenna si Tracy si mai ales la revedere Kenneth Parcell.
O sa va duc dorul. Nu mai am niciun serial pe care sa il vad episod dupa episod fara sa ma pot oprii dupa ce s-a terminat un sezon. Tina, sper ca noul tau proiect sa fiel la fel de bun, abia il astept.
Alec Baldwin rolul tau din serial m-a facut sa imi placa de tine dupa ani intregi in care nu puteam sa te sufar, genial personaj, genial serial...
Al treilea serial de care eram atasat ce se termina anul acesta, la anul o sa fie altele doua. Asa imi dau seama cum trece timpul...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare