Incep examenele de admitere la facultate in Nishiwaseda

V-am mai spus ca de doua saptamani este vacanta insa pentru ca sunt student la master, ceea ce aici inseamna ca sunt si cercetator, nu am vacanta. In mai putin de o luna plec pentru 5 zile in regiunea Kinki (Kioto, Osaka, Nara si Kobe) dar pentru asta a trebuit sa imi cer voie de la prof. Insa Kinki nu o sa fie singurile mele zile departe de laborator. De sambata au inceput examenele de admitere la facultate asa ca marti, joi si vineri sunt liber. Pentru ca examenele sa se desfasoare sigur campusul e inchis. Si asa campusul e in hibernare, din patru magazine mai sunt deschise doua iar din doua cantine e doar una deschisa. Anul trecut nici nu am stiut ca una din cantine e deschisa pentru ca am fost acolo doar de doua ori, insa saptamana trecuta am observat ca e deschisa. Asta e un lucru bun pentru ca m-am saturat de mancare tailandeza, chinezeasca, indiana si japoneza-italiana.
Daca sambata accesul in campus a fost interzis, pentru zilele de marti, joi si vineri se poate intra, daca ai completat un formular in care ti-am motivat nevoia de a fi in campus si cererea ti-a fost acceptata. Asta ii incurca un pic pe cei de la secretariat pentru ca ei isi doresc sa nu fie nimeni pe aici. Nu stiu de ce, habar n-am cum se desfasoara examenele si de ce noi, cercetatorii, i-am deranja. Dar nu ma supar deloc.
Pregatirile pentru examene au inceput in urma cu cateva saptamani, cand s-a montat un wc public in curtea campusului.

Anul trecut am crezut ca wc-ul va fi plasat permanent in campus, insa imendiat dupa examene l-au si demontat.
Saptamana trecuta s-au montat niste panouri ce ghideaza pe cei ce sustin examenele in perioada asta. Sincer nici nu stiu de ce nu lasa panourile alea mereu, pentru ca si pentru noii studenti e destul de greu sa caute pe harta campusului unde e o anumita cladire.
Si tot saptamana trecuta campusul a fost inpanzit de difuzoare ce vor anunta inceperea si terminarea examenelor. Le-am tot testat zilele trecute si era destul de stresant. Mai exista difuzoare, insa acum le-au suplimentat si in cele 17 luni de cand sunt aici, de fiecare data cand s-a anuntat ceva in difuzor, fie a fost simulare de cutremur, fie venea un taifun sau anunta un incendiu in cladirea cu laboratoarele de chimie. Deci pentru mine anunturile alea nu sunt vesti bune.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare