100 yeni shop

Azi pe langa teme (citit+referat) am decis sa merg in Takadanobaba, la 100 yeni shop. De obicei la magazinele "Totul la 5 lei" de la noi gasesti numai chinezarii. Insa aici am gasit tot felul de lucruri, de calitate buna, de la menaj, la mancare. Eu aveam nevoie de niste carlige de rufe si niste cosuri pentru depozitare.
Mi-am cumparat: 1.Set de 12 carlige
2. Set de 6 carlige mari (mari incat poti sa prinzi un prosop direct de bara pe care o am pe balcon pentru rufe)
3. Cosulet pentru carlige
4. Cos pentru detergent si balsam de rufe
5. 2x Cosulete pentru cosmetice
6. 2x set de 2 umerase pentru exterior (se prind cu un clips de bara si daca vantul nu le zboara, pentru a pune camasi sau tricouri la uscat)
7. Un mic bambus in ghiveci.
As mai fi vrut sa imi iau saci de gunoi, trei cosuri de gunoi (burnable, unburnale si peturi) dar am uitat. Dar cred ca o sa devin un client fidel al magazinului.
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare